ភាគ4: ការចាប់គូរ👬

1.1K 94 0
                                    

ត..ភាគ..
អាចង្រៃ.... មកថើបយើងគួរអោយខ្ពើមណាស់...... ហុឹក.....ហឹុក.... ហឹុក
ហើយ... វាកើតស្អីឯង... កាថេ...«ing ជាមិត្តបំលឺឡើងនៅពេលដែលឃើញសភាពមិត្តខ្លួនបែបនេះ.......
គឺ..... អឺ.. គ្នានអីទេតោះទៅថ្នាក់ថ្ងៃនេះអ្នកគ្រូយើងមានរឿងចង់.... «Tae និយាយហើយក៏ដើរទៅបាត់.... ទុកអោយingអង្កុយឆ្ងល់តែឯង.... ។(បញ្ចាក់ingនឹងTaeរៀនថ្នាក់ខុសគ្នា)
ហើយវាកើតស្អីវានឹង.... អាហើយខ្ចិលគិតណាស់....«ing និយាយហើយក៏ដើរតាមពីក្រោយទៅថ្នាក់របស់គេ.....
ថ្នាក់12C.......
ថ្ងៃនេះអ្នកគ្រូមានដំណឹងល្អមកប្រាប់«អ្នកគ្រូនិយាយចប់សិស្សទាំងអស់នាំគ្នាហ៊ូរ....
បានហើយ.....ស្ដាប់អ្នកគ្រូដោយសារពួកយើងជាថ្នាក់ធំ... ចឹងសាលានឹងដំណើរកសាន្ដលក្ខណៈទសន្សកិច្ច... មានកូនណាចាប់អារម្មណ៍អាចចុះឈ្មោះបានណាចា៎៎.... «អ្នកគ្រូនិយាយចប់ភ្លាមសិស្សគឺសប្បាយចិត្ត... ណាស់.. ។(និយាយរួមគឺទៅម៉ាថ្នាក់ម៉ង😂)
អរ... អ្នកគ្រូភ្លេចប្រាប់ការដើរកំសាន្ដនេះខាងសាលាយើងតម្រូវអោយសិស្សមានការចាប់ជាគូរ.....
បាទ/ចា៎៎......។
ពួកស្រី.. គេចាប់គូជាមួយមិត្តភក្ដិរបស់គេ... នៅឡើយតែ4នាក់ទៀតទេរកគូរមិនទាន់បាន......
អ្នកគ្រូ...ចេះចុះញុមចាប់ដៃគូរជាមួយ... Ta.. Tae.. «Jiminនិយាយមិនទាន់ចប់ផងក៏មានសំឡេងមួយមកកាត់....
អ្នកគ្រូ....ខ្ញុំយកjiminក៏បានដែល«សំឡេងបែបគ្មានជាតិបំលឺឡើងហើយម្នាក់នោះ...គឺបុរសសង្សាមុខងាប់ឈ្មោះថា:Suga...ថីបានគេតែងតែហៅsugaមុខងាប់ព្រោះមិនដែលសូវញញឹម....

តែបើគេបានញញឹមហើយគឺដឹងតែធ្លាក់លូម៉ង😁

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

តែបើគេបានញញឹមហើយគឺដឹងតែធ្លាក់លូម៉ង😁.....គឺសង្ហារនុះអី.....
បានចូលសាច់រឿង....
តែ... អ្នកគ្រូ..«jiminនិយាយរកប្រកែកតែក៏ត្រូវគេនិយាយកាត់ម្ដងទៀត....
មិនតែស្ករអីទេ.... «និយាយហើយក៏ដើរចេញទៅបាត់...
ចឹងសម្រាចថា.. Taeចាប់ដៃគូរជាមួយjungkookចុះព្រោះសល់តែពីនាក់ឯងទេណា...
តែ.... អ្នកគ្រូ........«Tae
ចា៎...កូនៗសម្រេចចឹងចុះអ្នកគ្រូមានការបន្ដិច.. ហើយកូនៗអាចចេញទៅមុនបានព្រោះថាថ្ងៃទី1.11.2020ពួកយើងចេញដំណើរទៅហើយ..ចឹងទៅរៀបចំខ្លួនចុះណាកូនៗ....... ។
ចា៎៎/បាទ...អ្នកគ្រូ..ជម្រាបលារ.......៘

សូមរងចាំភាគបន្ដត.......

រឿងៈមិត្តរួមថ្នាក់😎🎥វគ្គ2...YoonimWhere stories live. Discover now