ភាគ10:💜វង្វេង💜

784 78 1
                                    

   នៅពេលដែលនាំគ្នារត់ចែកជើងគ្នាបើក្រឡេកមើលគូរគឺរត់ចូលព្រៃកាន់តែជ្រៅទៅៗ........
     Jungkook!!! យើងខ្លាច....«កុំខ្លាចអីមានយើងនៅក្បែងហើយ..... រាងក្រាស់និយាយលួងកុំអោយរាងតូចខ្លាច.........«អៅ......និយាយចឹងយើងត្រូវហៅឯងថាមិច.... «រាងក្រាស់និយាយចង់បំលប់ភាពភយ័ខ្លាច....
    ឯង..ហៅថាមិចក៏ហៅទៅ..... «ចឹងហៅអូនមិចបានអត់...... »មិនដឹងទេហៅអីហៅទៅ«រាងនិយាយហើយសម្លក់រាក្រាស់.....(ឈ្លាតញែគ្នាទៀត😪)
     តោះ.....ទៅរកកន្លែងសម្រាកសិនទៅ...... «អឹម.... OK 😎
   Come back Yoonim
   យើងទៅដល់ណាហើយ... លោក
  មិនដឹងទេ..... ទៅរកកន្លែងសម្រាកសិនទៅ...... «អរយាយចឹងលោកឃ្លានអត់...នេះយកទៅញាំុទៅ....
    Jimin!!!!!!!!...
     បាទ.... មានការអីមែន... «រាងតូចនិយាយបណ្ដើរញាំុបណ្ដើរ....
    អើ... អើ... អត់អីទេញាំុតទៀតទៅ... «រាងក្រាស់ចិត្តមួយចង់និយាយតែមិនហ៊ាន...... «យាយចឹងឯងមានសង្សារនៅ.....!!!! នៅសុខៗរាងតូចស្រាប់តែសួរសំណួរនេះចេញមក....
    ខឹក....ខឹក.. ខឹក... «រាងក្រាស់លឺសំណួរនេះភ្លាមឈ្លក់ទឹក.... ហើយឯងខ្លះសំណួរសួរមែន......
    ឆ្លើយ... នឹងយើងសិន...
    គឺ..... គ្មានទេ....
    ធូរទ្រូង... តិច......(គិតអីកូនម្ដាយ 😑) ឯងនិយាយថាធូរទ្រូងមាននយ័ថាមិច.... ឯងស្រឡាញ់យើងមែន...... (ជឿជាក់😒)  ណែ...ឯងនិយាយអី... នឹងគិតច្រើនពេកហើយ.....«ចុះមិញឯងនិយាយថាធូរទ្រូងធ្វើអី.....
    គឺបើឯងមានសង្សារហើយឯងនៅជាមួយយើង... នឹងឯងធ្វើនោះជាមួយយើង.... ខ្ញុំមិនចង់ខ្លាចជាអ្នកតីបីរ...
   អាល្ងង់អើយ.....«បានហើយដេកទៅ..... «រាងក្រាស់និយាយហើយក៏ដាក់ខ្លួននៅលើដីដេកតែម្ដង.... អោ... ឯងមិនដេកទេអី.... «គឺយើងខ្លាច....
   ថី... ខ្លាចអី.... «គឺ... ខ្លាចឯងនឹងហើយ....... «និយាយហើយក៏រំកិលខ្លួនចេញពីរាងក្រាស់.. បន្ដិច!!!!
    ឯងខ្លាចយើងរំលោភឯងមែនទេ...
    គឺ... ក៏ត្រូវហើយព្រោះយើងមិនទុកចិត្តឯងទៀតទេ.....
     បើឯងមិនមកដេកទេយើងចាប់រំលោភឯងអីលូវនេះ.... លឺទេឆាប់នេះភ្លាម.....
     បានហើយដេកក៏បានដែល.... «រាងតូចដាក់ខ្លួនដេកឆ្ងាយពីរាងក្រាស់បន្ដិច.......
     ណែ....ឯងខិតមកធ្វើអី.....
      គឺដេកជិតប្រពន្ធ័នោះអី.. នឹកសឹងស្លាប់ហើយ....
   ណែ...អ្នកណាប្រពន្ធ័របស់ឯង...
  គឺឯង...នឹងហើយមនុស្សជាប្ដីប្រពន្ធ័នៅជិតគ្នាមិនបានមែន.......
    នេះឯងយើងមិនបានទៅថ្វើអីជាមួយនឹងឯងទេ... កុំចេះតែនិយាយ«រាងតូចនិយាយចង់ឈ្នះភ្លេចគិតថា.......(សូមអ្នកអានកាត់នយ័យល់😑🙏😬)
    ថាអត់មិចកើត... ចុះយប់មិញដេកមួយណាគេ...អោបគ្នាថើបគ្នា... មិចភ្លេចបាត់ហើយមែនចង់អោយញុមជួយរំលឹកអត់... «រាងក្រាស់និយាយផងសើចដូចជាពេញចិត្តណាស់...
   បានហើយដេកខ្ញុំងងុយគេងណាស់... «រាងតូចអៀនចង់ងាប់ហើយទើបនិយាយបំលប់ទៅ.....
    បើឯងចង់ដេកស្រួល.... អោយយើងអោបឯងមោ.... យើងនឹងមិនធ្វើអីឯងឡើុុយ.... តែបើឯងមិនព្រមគឺ.....
     អើយ....បានហើយអោបក៏ទៅតែហាមធ្វើអីក្រៅពីអោបអោយសោះ....
     OK........ 
សូមរងចាំភាគបន្ដ.......  
    សូមទោសនៅភាពយឺតយាវរបស់ខ្ញុំ
   យប់មិចថាសរសេរហើយផុសប៉ុន្ដែទៅមុខវាំងបាត់អោយអ្នកអាននៅរងចាំ... បើខឹងអេតមីនខំមិនស្ដីអោយម្នាក់មួយតែកុំជេជ្រៅៗអោយសោះ...
   និយាយលេងទេសូមអរគុណសម្រាប់ការតាមដានរឿងរបស់នាងខ្ញុំនឹងការvoteអោយផងដែល....
I love you so much 💜💜💜💜💜💜and love myself 💜💜💜💜😑😒😒😒
              Bye bye bye

    
     

រឿងៈមិត្តរួមថ្នាក់😎🎥វគ្គ2...YoonimWhere stories live. Discover now