ភាគបញ្ចប់

455 30 2
                                    

  សុំទោសទុកជាមុនផងណាដោយសារតែរឿងនឹងឆាប់ចប់.... ព្រោះជាប្រភេទរឿងស្នេហា៍កំប្លែក...... ហើយរឿងនឹងតាមញុមមើលដែល... (សរសេរខ្លួនឯងមើលខ្លួនឯង😁)
        គឺ......គ្មានឈុតយំម៉ានទេភាគច្រើន..... Sweet😚..........ចឹងញុមចង់បញ្ចប់រឿងនឹងត្រឹមភាគ...... 17នឹងម៉ងទៅ .....ហើយញុមនឹងចេញរឿងថ្មីឆាប់ៗនេះ .......មានចំណងជើងថា: My work💜💼ញុមសង្ឃឹមថានឹងល្អមើលជាងនេះរឿងមិត្តរួមថ្នាក់ទៅចុះ.......អរគុណ......
      ចូលសាច់រឿង......   
     មនុស្សពីរនាក់ស្រឡាញ់គ្នាគឺមិនប្រកាន់ភេទឡើយអោយតែស្រឡាញ់ស្មោះគឺបានហើយ.........
         មកមើលនេះវិញគឺមានពិធីការមួយបានកើតឡើង....... ដោយកូនក្រមុំមិនស្រីគឺជាប្រុស........ 😁😂
       សូមអបអរអ្នកទាំងពីរផងសូមអោយមានសេចក្ដីសុខ......
      Taekookគឺបានរៀបការនឹងគ្នានៅពេលដែល...........
       Skip
     បងអូនចង់បានអានេះ........ មកក្រឡេកមើលគូរBFanម្ដងគឺថាsweetជាងតួឯកទៀត..... ពួកស្រឡាញ់គ្នាប្រហែល.... 2ខែហើយតាំងពីtaekookរៀបការមកម្លេះ.....
  បើនិយាយពីYoonimវិញគឺសារេតែនឹងគ្មានទៅណាទេគឺនៅផ្អេមដូចស្ករ..... និយាយរួម3គូរនឹងហើយដែលធ្វើអោយអេតមីនកើតទឹកនោមផ្អែម....😁
    + 5ឆ្នាំក្រោយមក
    ម្នាក់ៗគេបានរៀបការអស់ហើយនៅឡើយតែ(អេតមីនចាំគូរព្រេងមិនដឹងដើរធ្លាក់លូណាទេបើឃើញជួយយកមកអោយផង):)
      ចំណែកtaekookវិញគឺគេចង់បានទៅសុំក្មេងកំព្រានៅអង្កការមកចិញ្ចឹមបីបាច់..... ដូចជាកូនបង្កើត.....
(ធ្វើមិចគ្នាប្រុសទោះឡើងគ្រែម៉ានដងក៏គ្មានកូនដែល🙏..... ដាក់ចឹងម៉ងទៅ😁)អធ្យាស្រយ័.......
       ពួកគេបានមានគ្រួសារ...... យ៉ាងសប្បាយ.........  
           ចប់បរិបូណ៍........ 🙏🙏🙏🙏សូមអរគុណចំពោះការតាមដានរឿងម៉ាតិចនេះ😂តែក៏ល្អមើលយ៉ាងដែលត្រូវទេ....... អរគុណចំពោះការតាមដានពីដើមដ៏ចប់...... ហើយចង់សួរមួយថារឿង my workដែល រៀបនឹងចេញនេះចង់បានគូរណាដែល
    +Yoonim
    +Taekook
     និយាយចំពោះតួឯក...... តែញុមគិតថាញុមចង់យក...... Yoonimតែបើអ្នកទាំងអស់គ្នាខំមិនប្រាប់គូរណាចាំញុមនឹងធ្វើតាម............នៅពេលដែលខំមិនប្រាប់តួហើយញុមចូលទៅedit photoភ្លាមម៉ងហើយពេលបានតួរគឺញុមសរសេរហើយផុសថ្ងៃតែម្ដង...
     តែបើមិនមានអ្នកខំមិនទេ😪គឺញុុមនឹងសរសេរពីyoonimហើយ
          I love you so much 💜💜💜💜💜💜and love myself 💜💜💜💜😎
        I hope understand that story me 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜Thank you very much guy 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏bye bye bye 👋 bye 👋
ជួបគ្នាឆាប់ៗនៅរឿងថ្មី........... 💜💜💜💜

រឿងៈមិត្តរួមថ្នាក់😎🎥វគ្គ2...YoonimWhere stories live. Discover now