😒ភាគ3:មនុស្សរោគចិត្ត💙

1.3K 95 0
                                    

ថ្នាក់12C.
ជម្រាបសួរអ្នកគ្រូពួកយើងទាំង5នាក់ជាសិស្សដែលប្ដូរមកពីថ្នាក់12A..បាទ.. «Taeនិយាយទាំងញញឹម..
ចា៎ះ.. កូនទៅរកកន្លែងអង្អុញចុះ«អ្នកគ្រូក៏អោយពួកគេរកកន្លែងអង្អុញ...
បាទ.. «all
4បាក់ដែលមកជាមួយគេបានរកកន្លែងអង្អុញបានហើយ...នៅឡើយតែTaeទេ....
អរនេះ..... មានកន្លែងដែលតើ.. «Tae រៀបនឹងដាក់គូទអង្អុយហើយក៏មានសំឡេងស្រែកហៅ.....
អេអាក្មេងមុខស្រី.... មករៀនថ្នាក់របស់យើងមែន..... «Jungkookនិយាយឡើងពេលដែលឃើញរាងតូចនៅឈរក្នុងថ្នាក់របស់គេ...
ថ្នាក់នឹង.. បិទឈ្មោះលោកឯងបានមករៀនទីនេះមិនបាន... «ថេ..មិនព្រមចាញ់.. ក៏តមាត់ទៅកំសង្ហារវិញ...
នេះ... ឯង...
វឺង... វឺង...... 🔔
នៅពេលដល់ម៉ោងជប់សម្រាក់ពីការសិក្សា... សិស្សក៏នាំគ្នាទៅរោងអាហារ......នៅពេលនោះក៏មានសំលេងហៅរបស់សិស្សម្នាក់... «កាថេ
អើ... បាទ«ឆ្លើយទាំងភយ័ព្រោះកំពុងសរសេរអរក្សរ...ហើយក៏ភ្ងាប់ដោយសំលេងហៅ.....
តោះទៅញាំុអី...... «ing ជាមិត្តរបស់Tae កាលរៀននៅថ្នាក់12A
អើ.. បើចឹងតោះទៅ..... «ថេ... និយាយក៏ដើរទៅរោងអារហារ..
រោងអាហា
មោះ.... ទៅកម៉ុងអាហារ...«ingនិយាយហើយក៏ដើរទៅបាត់.....
មួយសន្ទុះក្រោយមក...ingក៏បានលើកម្ហូបមក.....
នេះ... របស់់់ឯង.....
អើ.. អរគុណហើយ.. វើយ «គេចាប់ផ្ដើមញាំុបាយ... រហូតដល់នាក់ទៀតលាន់មាត់..... «អឹក...
ហើយថីឯងនឹង.. «ing សួរទៅកានមិត្ត..... ទាងឆ្ងល់តិចៗ....
គឺយើង... សុំទៅបន្ទប់ទឹកសិន....
អ.. អើ.. ទៅៗ...យើងនៅចាំ.. «និយាយគ្នាហើយ...ថេក៏ដើរទៅបាត់..
បន្ទប់ទឹក
ហើយ...« ស្រួលខ្លួនតិចៗ... រាងតូចនិយាយតិចៗតែម្នាក់ឯង...
អូរ... អាក្រេងមុខស្រីតើនាគ.. មកធ្វើនៅនឹងហ្នឹង....
មោ....ដេកទេដឹង.. ចេះសួរទៅកើតឃើញមនុស្សមកបន្ដប់ទឹក.... នៅមកសួរទៀត«ថេយ៉ុងដាក់មួយម៉ាត់ចុកដល់ក្រអៅបេះដូង..រាងក្រាស់...
ឈប់សិន... អាក្មេងមុខស្រី«រាងតូចបម្រុងនឹងដើរចេញហើយក៏រាងក្រាស់រាំងផ្លូវ....
ណែ...កុំមកហៅខ្ញុំបែបនេះ.... ខ្ញុំមានឈ្មោះTaeលឺទេ.....
អរចឹង... ហេ.. ហៅអូនថេបានទេ...
នេះ... អាឆ្កួត.... ឯងៗ.....និយាមិនទាន់ផុតពីមាត់ផងក៏..... ត្រូវរាងក្រាស់ចាប់បឺតមាត់......
មុងដំបូងថេយ៉ុងរាង... ភ្ញាក់ផ្អើលបន្តិច... ព្រោះមិននឹងស្មានដល់ថា.. គេហានធ្វើបែបនេះ....«ហើយរាងក្រាស់ក៏ដកមាត់ចេញវិញហើយនិយាយ«មាត់ពូកែជេ.....សមតែបែបនេះ....😂
អា...រោគចិត្ត...... អាមនុស្សឆ្លួត...
បឺត.. បឺត....

សូមរងចាំវគ្គបន្ដ.................

រឿងៈមិត្តរួមថ្នាក់😎🎥វគ្គ2...YoonimWhere stories live. Discover now