(Some where in Islamabad)
Man: Agents are you ready???
..........Yess Sir.........
Man: Agent Rohail where is Major Ahmed???
Agent Rohail: Fateh Sir He is already on the mission...but he told me that he can help us to solve this case....
Fateh Sir: Good! What about you Agent Zyan??? Kahan Tak pohchi apki tayariyan.???...
Agent Zyan: Sir I'm working on it.. Inshallah Jald hi hojaiga....
Fateh Sir: I want this case to be solved as soon as possible....Is that clear???
........yess Sir!!!!.....
........................................................
.........
Aarzoo POVDear Diary,
Aaj men wo karne ja rahi hon jiske bare men mene socha too boht tha lekin karne ki himmat nhi thi.... Allah mujeh sahi rasta dekha.....I don't know k men theek Kar rahi hon ya nhi but Jo Kar rahi hon apne future k liye Kar rahi hon....Aarzoo...
..........................................Third Person POV
(It's 12 O'CLOCK of night.... Aarzoo apna bag pakri Ghar se qareebi bus stop par khari hoti hai....tabhi Alizey ki car uske samne aake rukti hai..)Alizey: Aarzoo car men betho...jaldi..
Aarzoo: Alizey men theek Kar rahi hona....
Alizey: pta nhi!!.. bus apne liye Kar rahi ho...karti rehna...hmm...men tumhe Train station drop Kar rahi hon..
Aarzoo: ok... thanks Alizey tumne Meri boht help ki hai....(Alizey k chorne k baad Aarzoo train men bethti hai aur 3 ghante k safar k baad wo Islamabad pohoch jaati hai)
Aarzoo: Allah abhi bhi andhera horaha hai men Kahan jao men too pese bhi nhi Lai...
(Wo Islamabad ki sarkon par chalne lagti hai k tabhi uske samne ek van aake rukti hai)
Man: ...Aae larki jaldi Beth....Beth jaldi..
Aarzoo: Kon hai aap chohren mujeh....mene kaha cho!!...( Aur agla lafz bolne se pehle hi wo behosh hojati hai)
(Aarzoo ki jaab ankh kholti hai to wo kisi kamre men hoti hai Jahan andhera hi andhera hota hai tabhi usse kisi k qadmon ki awazen aati hai wo bhagte we door k paas aati hai aur zoor zoor se chilane lagti hai)
Aarzoo: arre koi hai nikalo mujeh yahan.....koi hai.... please...mujeh jaane dooo..kholo koi....mene kaha kholo....
(Tabhi door kholta hai aur koi andar aata hai)
.....Aae larki kiyon chilla rahi hai....
Aarzoo: dekho please mujeh jaane dooo...kiyon Lai ho mujeh....chor Doo..
.......chohrene k liye thori pakra tha... khushboo....arre Ooo khushboo....
Khushboo: jee Tai....
Tai: Arre samjha re isse aur agar na samjhe too mere pass bhej Dena acche se khatir dari karongi iski...(Isi k sath Tai room se bahar nikal jaati hain)
Khushbo: arre tum to boht khubsorat hoo... Raaj bhi bara chun Kar laya hai tujeh....
Aarzoo: hath nhi lagao mujeh....
Khushbo: dekho ladoo....jitna machlo gi utni takleef hogi...Samjha karo.... aab tum yahan se kahin nhi ja sakti yehi tumhara muqaddar hai.....men bhi yehi sochti thi k bhaag jaongi lekin yahan se bhagne Wala bhi yahin palat Kar aata hai....tumhe bhi aadat hojai gi....
Aarzoo: hargiz nhi....men ye sare kaam nhi karongi....kabhi bhi nhi....
Khushbo: ye Saab tumhe karna parhega esa maan jao ya kisi aur tarhan se......(Khushbo jaane lagti hai tab Aarzoo awaz deti hai)
Aarzoo: Sss.... Sunoo!!!!
Khushbo: Arre Itne pyar se bologi too kon nhi sunega....
Aarzoo: Mm..mujeh Namaz parhni hai...Qibla kis taraf hai...(Khushbo Aarzoo ko btak bahar chali jaati hai aur Aarzoo Namaz parh Kar Dua mangne lagti hai)
" Ya Allah kis azmaish men daal diya hai too ne mujeh... Aab aap hi mujeh iss musibat se bachinge....beshak mushkilon se nikaalne Wala too hi hai....."
(Jese hi Aarzoo Dua khatam karti hai too apne samne khushbo ko pati hai)
Aarzoo: arre tum kab aain....
Khushbo: wo jee aap k liye khana lekar aai thi......Bibi jee ek baat kahon..
Aarzoo: Aarzoo.. naam hai mera..haan bolo....
Khushbo: Mashallah jee Jesa apka naam wese hi aap khud.... Aaj Tak itni larkiyan aain khote par aap jesi mene pehli baar dekhi hai......chalen aap khana khalen phir Tai k paas chalte Hain.. unhone bolaya tha aapko...
Aarzoo: hmm....(Aarzoo khane k baad Tai k room men aati hai)
Aarzoo: jee aap ne bolaya tha???
Tai: haan Beth.....too Kiya socha too ne...??
Aarzoo: men karongi lekin sirf mujra iske elawa ki mujh se tawako na rakhiye ga.....
Tai: accha theek hai..... Lekin phir rozana raat men karna pahega...
Aarzoo: karlongi lekin...ghungat daal k....
Tai: Kiyaa??? Dekh men Teri sari baten maan rahi hon too iska Matlab ye nhi k....
Aarzoo: aapko manna parhega warna men khud kushi karlongi....
Khushbo: rehne de tai hume abhi larkiyon ki zarorat hai agar iss ne khud kushi karli too nuqsaan humara hi hoga na...(Khushbo Tai k kaan men bolti hai)
Tai: chal theek hai karle Joo tujeh karna hai...
(Tai usse ghusse se dekhti hain aur Aarzoo unhe ignore karti we room men aajati hai)
YOU ARE READING
"My Unknown Man"(Mera Fojji)(Complete Short Story)
RomanceThis is the story of unknown marriege of Arman and Aarzoo....let's Read it!!!