Megismerkedés

9 4 0
                                    

Hagrid mondta hogy merre található az iskola,mellé adott egy térképet is ha nagyobb baj lenne de szerencsére nem volt nagy baj.A pálcámat a zsebembe tettem és útnak indultam.Van itt minden boltoktól,a zenészekig.Talán megérkeztem,igen itt lenne az iskola.Be mentem semmi akadály nélkül mármint nem voltak őrök.-Azt se tudom merre kell mennem-Motyogtam magamban.Hagrid mondta ha nem tudom merre is van amerre menni akarok kérdezzek meg egy tanárt vagy épp másvalakit.Hát így is lett megkérdeztem egy vállig érő hajú,fekete ruhában lévő tanárt.
-Ö-ö elnézést tudna segíteni?merre találom az ebédlőt vagy azt a tanárt akit Dumledorenak hívnak?
-Új vagy itt? - kérdezi furcsálódott hangon
Igen új vagyok-Feleltem és lesütöttem a szemem.
-Jó gyere, megmutatom de most akkor az ebédlőbe vagy Dumbledore professzor-hoz akarsz eljutni? - kérdezte a tanár
-Az ebédlőbe-Mondtam kissé félénk hangon.                                             [elvégre egy új tanév és mindenkit most osztanak be] - olvastam a falra ragasztott szólólapról. Elkísért az ebédlőhöz és megmondta hogy Perselus Pitonnak hívják furcsa egy fickó.. Azaz tanár.
-Itt lennénk.
-Jó köszönöm a segítséget. - Megköszöntem a segítséget és elindultam be az ebédlő helységbe. Sok gyerek, tanuló volt itt. Leültem a középső padsorhoz legelőlre, kissé nagyon kínosan éreztem magamikor mindenki felém fordult, de nem igazán foglalkoztam vele. Inkább leültem az előbb említett helyre és köszöntem, bemutatoktam a tanulóknak,. Sziasztok Margaret vagyok, azaz Margaret Salvatore.
-Szia én Ron Weasley vagyok. - Szólalt fel a kissé kócos hajú , kék szemű, vörös hajú fiú.
Egyesével bemutatkozott mind a 3 gyerek.
Üdv, a nevem Harry Potter-Mondta a szemüveges, fekete hajú kisrác
Szia, Örvendek a nevem Hermione Granger-Mondta a lány akinek barna dús haja volt,mosolygós, szép lány.
Jól el voltunk beszélgettünk egyes-és másról amúgy kedvesek voltak. Hermione valahogy más volt mint az itteni gyerekek, olyan más fura de mégis jó azt hiszem v-valami megfogott benne... A gondolkozásom Dumbledore professzor félbeszakította
-Kedves gyerekek-mondta Az idei tanévet egy új diákkal kezdhetjük mégpedig nem más a neve mint Margaret Salvatore. Mivel neki még nincs beosztott háza ezért a Teszlek Süveg elvégzi a dolgát, erre intett nekem a professzor én meg kimentem. Olyan csönd volt hogy még a szuszogást is hallani lehetett. Leültem az elém tett székre és rámtettek egy Süveget
És ígyszólt a Süveg..
-Hát-hát nem is tudom melyik házba rajkalak talán griffendél, vagy talán hollóhát? Nehéz döntés-Mondta a Süveg, legyen a griffendél. - szólta a süveg és a feltehetőleg griffendélesek elkezdtek tapsolni köztük Hermione, Ron, és Harry is tapsolt..

Remélem tetszett ez a rész is



Ha roxfortos diák lehetnékWhere stories live. Discover now