Ez Nem Az Én Napom

11 2 0
                                    

Hosszas beszélgetések után mondták a többiek hogy menjünk az ebédlőbe Dumbledore professzor beakar
jelenteni akar valamit.
-Kedves diákok, a holnapi napon bál lesz, mindenki válasszon magának párt és menjen el tánc órákra ha szükséges. Pár inf. közölt velünk és utána mehettünk órára azaz gyógynövénytanra amit Pomona Bimba professzor tartott.Nem tudtam órán figyelni, Hermione-n járt az eszem.. Azaz szerintem belézúgtam,hosszas töprengésemet a tanárnő félbeszakította.
-Kisasszony! Figyeljen ide.
Ilyedtemben szemüvegem a földre zuhant,és karcos lett az egyik lencse.A többiek nevettek rajtam,
. Azthiszem még tanulnom kell kontronállni a dühömet mert Potterék is látták rajtam hogy dühös lettem
-Ne foglalkozz velük. - Mondta Hermione.Megint a pillangók a hasamban... Szuper. Ezaz.Az órának lassan vége lett.Mehettünk szünetre. Harryék mondták hogy maguknak már találtak párt, csak én nem találtam.
-Na és Margaret, neked már megvan a bálba a párod? - Mondta Ron
-Nincs, egyenlőre nincs-Szegeztem a tekintetem a padlóra miközben sétáltunk.Elmesélték kivel, és hogyan fognak a bálba menni. Elkéne mennem pár tánc órára, bár ha párom sincs minek menjek? - Mondtam a többieknek még mindig a földre szegezve a tekintetem.
-Hát figyelj, majd jön a megfelelő személy akivel közös hangra találtok-Mondta nagyon bölcsen Harry
Kétlem hogy pont a bállra találnám meg az igazit, főleg hogy ha nem is heteroszexuális-vagyok...
Mehettünk a következő órára Dupla bájitaltan amit Horatius Lumpsluck-tanárúr tanított. Eléggé unalmad volt ezért szokásomhoz híven elkezdtem rajzolni, azt nemtudom hogy mit rajzoltam de valamit igen. Figyelnem kellett volna de nem tettem.
Hátulról valamelyik gyerek szólt
-Figyeljél mert eltörik megint a szemcsid-A többség nagy vihogásba kezdett.Kellemetlenül éreztem magam.Nagyon.Tudni illik rólam nagyon érzékeny vagyok. Elkezdett könnyesedni a szemem,de nem, nem sírtam.Csak rosszul esett, de van ilyen.-Láttal Harryék azt higy majdnem sírok de mégse szóltak nekem. Úgyérzem ez a nap SE az enyém..
3 órával később
Következett a szabadidő, nem vártam meg harry-éket hanem egyből mentem fel a klubhelységbe a naplóm ba leírtam mindent.
-Szia, nem baj ha idejövök? - Mondta Hermione.
Nem, dehogyis baj-Mondtam én
......

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Nov 13, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Ha roxfortos diák lehetnékDonde viven las historias. Descúbrelo ahora