Dobbyról

8 4 0
                                    

Odaszaladtam Hermionekhoz-és eggyütt örültünk. Megvártuk míg beosztják azt a pár gyereket akik újjak és mehettünk is a klubhelységünkbe azaz az iskola egyik tornyába, bejáratát Kövér Dráma portréja rejteti maga mögött.Leültem az ágyamra és elkezdtem olvasni az egyetlen dolgot amit magammal hoztam,a könyvemet.Közben addig a többiek beszélgettek a holnapi óráinkról.Ha jól hallottam lesz holnap bűbájtan is az óráink között.A könyvemnek a neve egyébként Becsülés.Körübelül 10 percet olvashattam de semmi kedvem nem volt hozzá szóval odamentem beszélgetni a többiekhez és Hermioneval beszélgettünk honnan és hogysmint jöttünk/kerültünk ide.Nem tudom amikor beszélgetni kezdek vele akkor pillangók keletkeznek a hasamban,ez egy jel lenne?Kimentünk a klubbhelységünkből és egy fickót pillantottunk meg mindketten haja hosszú,szőke haja fekete ruhája volt és egy manóval beszélt..akarom mondani hangosan beszélt.
-Dobby szedjed a lábaid haladjunk-Mondta a szőke hajú fickó.
-Szegény manóval hogy bánnak,képzeld Margaret ezeket a manókat most nevezzük Dobby-nak ők amolyan rabszolgák, hagyományosan egy nagy múltú, gazdag varázslócsaládot szolgálnak mint a Malfoyék családja.
Szegény Dobby,meg a többi manók-mondtam én.

Nem végleges!! TUDOM rövid, meg unalmas de nem volt ötletem. Még átfogom írni

Ha roxfortos diák lehetnékWo Geschichten leben. Entdecke jetzt