05.11.2023
Koşarak çıktığı evin bahçesinde bir süre kocaman ağaçlara baktı küçük kız. Yemyeşil ağaçlar tıpkı onun gözleri gibiydi en azından Alparslan öyle söylemişti.
Küçük kız hep yaptığı gibi inanmıştı Alparslan'ın söylediği her bir söze. Onun en yakın arkadaşı, sırdaşı ve oyun arkdayaşıydı Alparslan.
Melek Canan Adal kendine has yürüyüşü ile ilerledi çimenlerin üstünde. İstikamet belliydi, kızların yanı.
Asuman, Nehir ve Bahar. Üçlü onun en sevdiği arkadaşlarıydı tabi Alparslan'ı daha çok seviyordu. Ama Alparslan onunla oyun oynamayınca kızları buluyordu hemen.
"Asuumaaan.." diye boğazını yırtar gibi bağırdı binaya doğru. Bir kaç saniye sonra Asuman balkona çıkmış aşağı sarkarak zeytin kara gözleriyle baktı Melek'e.
"Ni vay be ? ?" dedi sesini Melek'e ulaştırmak için o da bağırırken.
"Hadi in oyunnn." diye bu sefer Melek bağırdı yukarı. Kaliteli sohbetlerini bölen Nehir'in diğer pencereden sarkmasıydı.
"Kızlayyy nabüyönüz ?" diye sevinçle zıplarken balkondan düşmesine ramak vardı fakat o bunu pekte takmıyordu.
O anda Asuman'nın abisi Bora çıktı balkona. Nehir'in balkondan sarktığını görür görmez kocaman gözlerle baktı kıza. "Nehir!" dedi hemen. "Düz dursana kızım betona yapışıcan şimdi." Nehir ona dil çıkarırken Melek ikisini de takmadan Nehir'e döndü.
Gülümsedi arkadaşına ,"Oyun oynicaz gel sende!" diye bu sefer diğer binaya bağırdı.
"Tamam, bekle geliyom tamam mı ?" diye hızla içeri koştu annesinden gerekli izni aldıktan sonra koşa koşa geldi Melek'in yanına. "Geldim." dedi nefes nefese.
"Fark ettik onu."diye homurdandı Bora. Nehir yine onu takmazken bu sefer ikisininde bakışları Asuman'ı buldu.
"Asumaaan gel ya!" dedi tekrar Melek. Asuman kısa bir bakış attı aşağı, ardından dayanamayıp pıtı pıtı indi bahçeye.
"Bahayyy! " diye bu sefer Bahar'ın binasına tekrar bağırdı Melek. "Bahayyy" Bahar anında cama çıktı.
"Noydu Hafsa ?" diye merakla bakarken üçlünün aşağıda olduğunu gördü. Hiç dinlemeden "Oyunn! " diye bağırıp aşağı koştu. Yormuyordu en azından.
Dört kız ne oynayacaklarına karar vermeye çalışırken Bora ve Alparslan ellerinde topla geldiler. "Biz maç yapçaz." diye uyardılar kızları. Bu sahadan kovmak demekti.
"Hayır biz sek-sek yapçaz." diye Melek üste çıktı.
"Saha sizin mi kızım ? Biz maç yapıyoruz." dedi Alparslan anında.
"Biz birinci geldik!" diye bağırdı anında Bahar. Kimse hakkını yiyemezdi. Neticede ilk onlar gelmişti.
"Birinci gelince saha senin olmuyor." diye bir adım öne çıktı Bora.
"Siz-" dedi Nehir söz bulamayınca yutkundu ardından aklına gelen ilk şeyi söyledi. "Göt!"
"Nehiyy! " dedi Melek şokla "Popo de göt kötü söz." Melek iyi bir şey öğrettiğini sanarken Bora elindeki topu Alparslan'a fırlattı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K.Ö.N
Teen FictionBir gece, yıldızların kaybolduğu gökyüzünde, zamanın unuttuğu bir kelime. Tek bir nefes, Melek.