2.Bölüm

716 43 11
                                    


Bu bölüm şu şekil hhqushaha



🧸🍁🤍


Pos bıyıklarımı bir kez daha kıvırıp aynadaki halime öpücük attım. Aynı Akasya durağı Sinan olmuştum.

Ne mi yapıyordum ? Aşk olsun.
Günlerden evde oturmaktan kafayı yemiş yetişkin Melek'in
türk dizi tarihindeki ne kadar pos bıyıklı ağabey varsa ona dönüşme günüydü.

Odamdaki oyuncaklarımın arasında bu pos bıyıkları bulmuştum.
Peki durur muyum ?
Asla.

Odamda neden oyuncak olduğunu sorgulamazsınız umarım.

Üzerime babamın gri takım elbisesini geçirmiştim. Tabii ki çok büyük gelmişti.
Hele başımdaki ne olduğunu anlamadığım ama kısa olduğu için takdığım peruk. Onun bir de sarı olması

Çok yakışıklı olmuştum bea.
"Anne iyiki erkek doğurmamışsın ha kızlar beni gördüğü yerde bayılırmış." Saçlarımı bir kez daha düzeltip kenime en kocamanından öpücük attım.

"Bu ruh hastası yine ne yapıyor abla ?" diyerek odasından çıktı teyzoş anında beni görmesi ile ağzı beş karış açık kaldı.

"Eee bakıyorum dibin düştü , gel he de be teyzoş. Senin durumun belli."
kötü bir kahkaha attığımda kafama şamar vurmuştu.

"Sen ne yapıyorsun yine ?" pos bıyıklarımı tekrar düzelttim

"Çok özür dilerim kendimi takdis etmeyi unuttum. " dedim Arif Keser edası ile " lodos denizden eser karşınızda Arif Keser." elini tutup öptüm anlıma koymayı da ihmal etmedim tabii ,saygıda kusur yok " Naber cancık ?"

Anın da yine kafama şamar yemiştim , sonra bana beyinsiz diyorlar bunlar vurdu diye gelişmedi belki benim miniğim ?

"Melek çok çirkin oldun be teyzoşum" yüzünü öyle bir buruşturmuştu ki sanki karşısında bir bok vardı.

Anında tekrar Sinan ağabeyin moduna girmiştim " Vicdansız Simgee vic-vicdansız Simghe." Söylediğim türküyü gram aldırış etmeden ilerledi salona.
Durur muyum ?
Asla.

Peşinden koşarak bende salona geçtim , pantolon düştüğünden çeke çeke geçmiştim. Donum gözükmüştü az kala. Bak donum gözüküyor donum olmazsa bizzat götümün kendisi gözükecek.

Televizyon izleyen annemin bakışları bana döndü. Sonra tekrar önüne döndü. Sora tekrar bana
Tekrar önüne derken hızla ayaklandı
"Sen kimsin ? Simge kim bu adam ?"

Teyzoş kahkaha atarken annemin yanına geçtim yanağından makas alıp etrafında döndüm.
"kendimi takdis edeyim" Bıyıklarımı düzelttim "lodos denizden eser, karşınızda Arif Keser "

Annemin ağzı beş karış açık kalmıştı , sesimi kalınlaştırmaya çalışmıştım ama daha çok yeni ergenliğe girmiş erkeklerin sesine benzemişti.

"Melek ? Yavrum ne bu hâl ? " şaşkınlığın yanı sıra üzüntü ile bakıyordu yüzüme "Annem senin 17 yaşın var biraz olgun mu olsan ?"

Dilimi damağıma vurdum sonra teyzoşuma döndüm "Naz yapıyor yaa"
teyzem tekrar güldü "Abla senin durumun belli gel he de evlenek"

"Evliyim kız ben " diye çıkıştı annem "Def ol Simge ile evlen. "
teyzoşa gideceğim sırada ellerini yukarı kaldırdı

"Sonsuza kadar bekar kalabilirim sağ ol canım. "Arkamı dönecekken 3 numaralı bakışımla teyzoşa döndüm.

"Vicdansııızsın Simgee ama seviyorum fıstık" diye makas aldım yanağından.

"Senin erkek halinde pek bir pezevenk." dedi teyzoş yüzünü buruşturarak

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 3 hours ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

K.Ö.NHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin