part-24

316 25 17
                                    

Ohm -အွန်းရပီ.... ဟိဟိ.....

Fluke -ရုပ်ကြီးကိုက....ဟွန့်.... (မသိရင်သိန်းတစ်သောင်းခွဲက သူပေါက်သွားတဲ့အတိုင်းပဲ😒)

Ohm -အာ့ကကလေးကို ချစ်လွန်းလို့လေ....

Fluke -ဟုပါပီ..... ဒါနဲ့ကိုကိုရုံးကိုဘယ်အချိန်အရောက်သွားရမှာလဲ.....

Ohm -11နာရီလေ.....

Fluke -ဟာ အာ့ဆိုအချိန်သိပ်မရှိတော့ဘူးလေ မြန်မြန်လုပ်တော့လေ ကားမောင်းရဦးမှာနဲ့နောက်ကျနေလိမ့်မယ်လေ......

Ohm -အင်းပါ.....

"Ohmကပါးစပ်သာ အင်ပါပြောနေတာ လူကFlukeလေးပေါ်ကနေတောင် မဆင်းတဲ့အပြင် မှေးထောက်ပီးတောင် Flukeလေးကိုကြည့်နေလိုက်သေးတယ်....."

Fluke -အင်းပါဆိုပီး အခုချိန်တောင်မထဘူး ထတော့......

Ohm -ထမယ်လေ ဒါပေမယ့်ကလေးကိုကို့ကိုယ် အာဘွားပေးမှထမှာ.....

Fluke -ဟာ ကိုကိုမရစ်နဲ့ကွာ အလုပ်နောက်ကျလိမ့်မယ်‌.....

Ohm -ကိုကိုမရစ်ဘူးလေ အာဘွားလေးပဲပေးခိုင်းတာကို....

Fluke -ကိုကိုကလိမ္မာပါတယ် အိင်္ကျီသွားလဲလိုက်တော့နော်.....

Ohm -အာဘွားမြန်မြန်ပေးလိုက်လေ အာ့ဆိုအခုသွားလဲလိုက်မယ်.......

Fluke -ကဲ ကိုကိုကလည် အလုပ်နောက်ကျရင် တခြားသူတေစောင့်နေရင် အားနာစရာကြီး ထတော့.....

Ohm -စိတ်တိုတဲ့အသံကြီးနဲ့ မပြောနဲ့အာဘွားမပေးရင် လုံးဝမထဘူး...... (ချွဲလိုက်

"OhmကFlukeလေးပေါ်ကနေ ဆင်းပီ အိပ်ယာပေါ်လှဲချလိုက်တယ် (တော်ပါသေးတယ် Flukeလေးပေါ်ကဆင်းသေးလို့😅😅)
Flukeလေးက သူ့လူကြီးစိတ်ကောက်သွားတာ သိတော့ ဟိုဘက်လှည့်ပီးအိပ်နေတဲ့ Ohmကို သူ့ဘက်ကိုဆွဲပီး လှည့်ချလိုက်ပီး FlukeလေးကOhmရဲ့ ရင်ဘတ်ပေါ်‌ကို သူ့လက်သေးသေးလေးနဲ့ အမျိုးမျိုးကလိနေရင်း......."

Fluke -ကိုကိုကလည်း..... ကလေးလေးကချစ်လို့စတာကို...... (ကလေးလေးတဲ့ သေပါပီ😩)

"Flukeလေးက စကားပြောရင်နဲ့ Ohmရဲ့ပါးလေးကို သာသာလေးနမ်းလိုက်တယ်....."

Fluke -ရပီလား......

Ohm -မရသေးဘူး...... ဒီဘက်ပါးကျန်သေးတယ်.....(အေးပါလုပ်နေလိုက်🤧🤧)

အချစ်နိဒါန်းWhere stories live. Discover now