Keďže sme ráno boli všetci na mol, vyrazili sme trochu neskôr poobede. Medzi tým som pila extrémne veľa vody a snažila sa neodpadnúť. Neuveriteľne ma bolela hlava. Cítila som sa trochu trápne, že som sa tak opila. Čas prešiel rýchlo, bolo už poobede. Nasadli sme na kone a pokračovali smerom na juh. Pribehla som ku Williamovi. "Nabudúce, keď budem mať možnosť sa opiť, nedovoľ mi to." Zasmial sa. "Sľubujem." Žmúrkol ma mňa. O malú chvíľu sme sa objavili pri mestečku, kde končí hranica Saint Islands. V mestečku mali zrovna asi nejakú oslavu, pretože sa všetci veselili a tancovali, čo im dych stačil. Rozhodli sme sa zastaviť. Prechádzali sme sa po uličkách a obzerali si krásne vyzdobené domy. Pribehli ku mám tri malé dievčatká, ktoré ma chytili za ruku a uniesli do ich tajnej skrýše. William sa len zasmial a nakričal na mňa, že ma ešte nájde. Posadili ma na stoličku a začali mi pliesť vlasy. "Máte naozaj peknú farbu vlasov. Ako sa voláte?" Spýtala sa tmavovlasá dievčina, ktorá mi začala pliesť vlasy. "Volám sa Ellizabeta, ale vy ma môžete volať Ellie, ak mi poviete vaše mená." Usmiala som sa. "Tiana, Liah a Samantha." Ukázala prstom na každú z nich. Kým mi Tiana plietla vlasy, Samantha zbehla do krabice po stuhy do vlasov. Liah sa so mnou medzitým rozprávala. "Zkadiaľ ste, Ellie?" Rozmýšľala som, či im povedať, že som kráľovná. "Som kráľovná Saint Islands a bývam na hrade." Naklonila som sa ku Lii a usmiala sa jedným kútikom úst. Všetky tri sa na mňa pozreli s padnutou čeľusťou. Zasmiala som sa. Tiana mi zaviazala vlasy do stužky, ktorá bola pastelovo rúžová, ladila mi ku šatom. "Poď, ideme tancovať." Veselo zvolala Samantha. Objavili sme sa na menšiom akoby námestí, kde ľudia skákali a pospevovali. Nemohla som si pomôcť neusmiať sa. Ani neviem ako, tancovala som medzi ľudmi skupinové tance. Väčšinu viem vďaka Marike, ktorá ma brávala do dedín na takéto slávnosti. Striedali sme si partnerov každých pár sekúnd. Prekrížili sme si ruky a točili sa do rytmu. Vlasy mi so stužkou veli vo vzduchu, rovnako ako moja sukňa, ktorá tancovala za mňa. Usmievala som sa neuveriteľne veľa, príde mi, že sa mi z môjho úsmevu urobia vrásky pri ústach. Hudba skončila a všetci sa poklonili partnerom. Zatlieskali sme si a rozišli sa preč. Hľadala som očami Williama no nikde ho niet. Zostupovala som z tanečného pódia, keď ma zrazu niekto chytil za ruku. "William? Hľadala s-..." Prekvapene som sa pozerala na muža, ktorý naozaj nebol William. "Uhm, prepáčte, zmýlila som si vás s niekym iným." Muž bol veľmi pôvabný a vysoký. Jeho oči žiarili modrou a tmavé vlasy veli do chladného vánku. Nedalo sa mi odtrhnúť oči z jeho. Zvláštne. "Nezatancujete si ešte so mnou, paní Ellizabeta?" Prekvapene som sa naňho pozrela. Zkadiaľ vie moje meno? Muž sa otočil a očami namieril na tri dievčatá, ktoré mi pred pol hodinou plietli vlasy. Akoby mi čítal myšlienky. Chystala som odmietnuť no bolo už neskoro. Ľudia sa uskladnili okolo nás a hudba začala hrať. Tentokrát trochu iná. Bol to tanec len s jedným partnerom. Muž ma opatrne chytil za pás a druhou rukou stále držal tu moju. Bála som sa urobiť scénu, tak som s tým tak nejak išla. Točili sme sa a skákali do rytmu. Stále som sa pozerala do jeho očí. On má snáď magickú schopnosť, ktorou ma už stihol očariť. Prišla výmena partnera, keď som sa zrazu objavila v náručí Williama. Už som sa cítila lepšie. "Kto to je?" Uprene sa pozeral na muža, s ktorým som ešte v tejto desaťsekunde tancovala. Ajáj, toto nieje dobré. Pozerala som mu do očí a položila jednu moju ruku na hruď, kde má srdce. Kontrolovala som jeho rýchlosť bitia srdca, aby som ho bola schopná zastaviť skôr, ako by sa stal známym nahnevaným, prehnane ochranným Williamom. "Iba ma poprosil o tanec. Nič závažné." Prekvapivo, jeho tlkot srdca sa spomalil. Je to naozaj William? Povedala som si v hlave. Chytil ma za ruku a odtiahol naspäť ku koňom. "Maya a Aria tu včera prespávali." Zvolal na nás Tobias, jeden z našich spoločníkov. "Ideme." Nasadla som na koňa s vysokým obsahom adrenalínu z tancovania. "Vrátite sa ešte, Ellie?" Objavili sa za nami tri dievčatá. "Snáď áno." Usmiala som sa a vrátila im stužku, ktorú som si zošuchla z vlasov.