heather.

45 2 0
                                    

manau kiekviename filme būna mergina kuri yra tiesiog tobula.
heather ir yra ta mergina iš filmų.

 heather ir yra ta mergina iš filmų

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

kiekvienas norėjo tapti ja. ji buvo žvilgančių mėlynų akių savininkė, banguotais auksiniais plaukais, tobula figūra, lygiu gražiu veidu, tikra softie. ji kvepėjo saldžiai tarsi saldainis, žavėjo visus vaikinus ir merginas.

heather turėjo geriausią draugę Ophelia ir vaikiną Conarą. ją visi gerai pažino netik iš tobulumo, bet ir iš Conaro džemperio, nes buvo jį užsivilkusi tikrai dažnai.

prisiminimas iš 2019 gruodžio 3

-girdi heather? čia kartais ne taviškis su stefu vakarykščiame plote?,- bežvengdamas paklausė kristianas rodydamas man video kur krušasi du žmonės.

aiškiai buvo matyti, kad tai conaras su stefu. jis mane išdavė su savo geriausiu draugu.


po dviejų pamokų mano telefonas pradėjo vibruoti nuo žinučių,o vėliau nuo skambučio.

-heather...ar gali kalbėti šiuo metu?,- tarė man močiutė labai liūdnu balsu.

-nelabai, man pamoka, o kas nutiko?,- sumišusi atsakiau.

-heather, brangioji...tėvai..jie žuvo...jų lėktuvas nukrito belgijoje ir neivienas neišgyveno...,- kūkčiodama ištarė.

tuo metu, mano kvėpavimas sustojo. nebegirdėjau nieko aplinkui. mano akyse kaupėsi ašaros. jie mirė. jų nebėra.

                                dabartis

išlipus iš traukinio iškarto pastebėjau savo mielą močiutėlę, kuri laukė manęs su pakeliu iš kavinės, o jame gulėjo du mano mėgstamiausi keksiukai. šyptelėjau, išsiėmiau ausines ir greitu žingsniu nuėjau link jos.

-sveika mano saulute,- besišypsanti pasakė man močiutė.

-labas močiut..,- liūdnai atsakiau ir apkabinau ją.

beveik kiekvieną savaitgalį važiuodavau pas ją. tačiau šis savaitgalis yra liūdnai ypatingas. šiandien yra lygiai metai, kai žuvo mano tėvai.

-taigi pasakok. kas naujo mokykloje? kaip ophelia, kodėl neatvažiavo su tavim?

kartais, važiuodama pas senelę aš pasiimdavau ophelia kartu, tačiau šį kartą ji atsisakė, nes ėjo į pasimatymą su šlykštyne stefu. nekenčiu jos už tai.

-ji..ji negalėjo šį kartą,- atsakiau, nenorėdama gadinti jos įvaizdžio prieš savo močiutę,-
mokykloje nieko naujo, kas kartą man tenka eiti pas psichologę, patyčios nesiliauja..

-tu esi stipresnė nei manai. jie neverti tavo liūdesio, o conaras yra durnas. bernų bus daug, o tavo nervų sistema yra vienintelė,- rimtai tarė ji.

heather x michelleWhere stories live. Discover now