Media da meriç var. Oldukça tatlı tamam tipini yiyebiliriz.
Sabah uyandığımda üstümden tır geçmiş gibiydi. Okula gidesim yoktu aynaya bakmak dahi istemiyordum.
Banyoya gidip ılık bir duş aldım daha sonra formamı giyip gözlerime eyeliner çektim. Biraz parfüm sıktım ve kalın topuklu botlarımı giydim. Güzel hissediyordum. Neden süslendiğimi bilmiyordum ama ölümlü dünya yane şimdi süslenmicesde napcas dimi.
Aşağı indiğimde kahvaltı hazırdı ve benim yakışıklı abimle kahvaltı yapıp evden çıktık.
Okula gittiğimde herkes birşeyler konuşuyordu ne olduğunu pek anlamadım ve abime sordum.
"Okulun sahibinin kızı pınar mı ne var ya sanırım dün içmiş içmiş barda striptiz yapmış sonra da abisi onu ordan zorla alıp götürmüş. Herkes onu konuşuyor"
"Ciddi misin o berkenin kardeşimiymiş?"
"Evet sen nerden tanıyosun?"
" şey bizim sınıfta ama kızda 10. Sınıf nasıl oluyo?"
"Çocuk 2 kere kız ise 1 kere sınıfta kalmış aslında ikiside senden büyük yani"
Devam etmedim. Şaşırmıştım kendi okullarında niye sınıf geçmiyolardı. Belki de ailesi istemiyordur ayrıcalıklı olmalarını.
Sınıfa çıktım ve boş yer aramaya koyuldum bir tek Berkenin yanı boştu bende gittim ve oturdum. Yandan bir bakış attı ve güldü. Ne sanıyor bu ebesini klozette boğduğum acaba ondan hoşlandığımı falan mı? Sınıfta başka boş yer olmadığını görmüyor mu acaba?
Neyse umrumda değil zaten. Ders edebiyattı ve ben sayısalcıydım. Matematik falan bana daha hoş geliyodu. Bende ders boyunca birşeyler karalamayı tercih ettim. Resimde fena değildim aslında. Ve nedense berkeyle ilk konuştuğumuz anı çizmek istedim. Nasıl olursa benimle ilgilenmiyordu görmezdi zaten.
Çizmeye başladım. Sigara tutuşundan saçlarının duruşundan yüzüme anlamlı bakışına kadar. Garip hissetmeye başladım. Ondan hoşlanamazdım olamazdı hoşlanmıyordum değil mi?
Zil çaldı ve yerimden kalkmadım. Berke de oturuyordu. O sırada kalemlerim yere düştü ve onları almak için eğildim. Tekrar kalktığımda Berke resmimi almış ve bakıyordu öylece.
"Çizimin iyiymiş ama benim dudaklarım böyle değil" dedi.
Ve kalemi aldı eline benim hatalarımı düzeltmeye başladı bense onu izliyordum. Yetenekliydi.
"Ağlamayacağını tabi ki de biliyordum ancak bu resmi çizmen seni ele verdi seninle konuşmam hoşuna gitti değil mi?"
Kötü karı gülüşü yaptı bana. Bana bana mısraya akdnslsndjsl
O sırada bütün sınıf bize baktı ilk defa konuştuğunu görüyor olacaklar ki hepsi şaşkındı.
"Ben... Aslında şey hayır yani sanırım"
"Hahah kekeleme sakin ol. Garip bir kızsın ama garip olman hoş duruyor."
Kızardığımı iliklerime kadar hissediyordum. Benimle neden konuşuyordu? Yem olarak falan mı bırakıyordu yoksa ondan hoşlananları üstüme salmak falan mı istiyordu? Peki o neden böyle biri? Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi? Kafamda deli sorular.
Resmimi bitirdim ve ressam imzası atmam gereken yere "neden böylesin" yazdım. Ona verdim. Gözlerini gözlerime kenetledi ve hiç birşey yapmadan resme döndü. Eline kalem aldı ve yazdı. "İyilerin benden uzak olması en büyük sebep"
Düşündüm düşündüm sürekli düşündüm neden böyle dedi acaba benim gibi ailesini mi kaybetmişti ama babasının okulu var demekki yaşıyor. Bunları öğrenmem lazımdı peşini bırakmayacaktım.
Zil çalmıştı okul bitmişti. Abime yine geç geleceğimi söyledim ve Berke nin peşine takıldım. Gizli gizli takibe koyuldum. Bir dövüş kulübüne geldi adamın biriyle konuştu. Bağırdı çağırdı. Hiç birşey anlamıyordum.
Daha sonra çıktı ve başka bir yere bir otogaleriye gitti. Adama kağıtlar çıkardı önüne koydu birkaç fotoğraf gösterdi ve bir süre konuşuldu. Hışımla ordan çıktı ve duvara yumruğunu yapıştırdı.
İstemsizce ağzımdan ufak bir çığlık kaçtı. Ve beni gördü. Üzerime doğru geldi. Kolumu sıktı ve beni duvara yasladı.
"Beni takip etmeyi bırak!"
"Ben şey o adamlarla ne yapıyorsun?"
"Bu seni hiç ilgilendirmez boyundan büyük işlere karışma" dedi ve kolumu iyice sıktı.
"Canım acıyor."
Biraz gevşetti ve daha sonra bıraktı.
"Git burdan ve işime karışma"
Birşey demeden uzaklaştım ve ilk defa ondan korkmuştum.
İyi biriydi ama bu adamlar kimse onlarla alakalı birşey vardı. Yarın gelip adamlardan öğrenmeye çalışacaktım. Öğrenmeliydim sebebi neden böyle olduğunu.
Bir taksiye atladım ve eve doğru ilerledim. Bugün de çok yorucuydu. Yiyecek birşeyler hazırlayıp dizi izleme kararı aldım. True blood izlemeye başladım. Ve bir süre sonra uykumun geldiğini fark edip odama çıktım. Uyumam çokta zor olmadı...
Arkadaşlar merhaba ben melis hikayem yeni bir hikaye evet klasik bir hikayeye benziyor ancak farklı olaylar olmasını düşünüyorum eğer yorum yapmak isterseniz yada farklı fikirler vermek isterseniz her zaman beklerim umarım beğenilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz
Teen FictionBir uçak düştü paris civarlarında ve uçakta annemle babam vardı. "Ne yani en değerlilerim gitti mi beni bırakıp? Olamaz değil mi? Gitmez annem beni bırakamaz. " 1 hafta öncesinde bu kelimeleri bağıra çağıra ağlıyordum. Şimdi ise hayatımın tamamen d...