İllü Ünlüler

8.6K 133 60
                                    


Britney Spears.

İlk şarkısı ile genç yaşta büyüyen bir isimdir. İllüminati bir sanatçıyı zorla ele getirirse onun ağzını kollarını bağlar.Britneye de öyle yaptı.

Britney ona karşı direndi ama başaramadı.

2005 e kadar cok iyi bir sanatçı idi.2003 te ona karşı bir ünlü çıkardılar.Christina Aguilera...illüminati de bir ünlü yerine daha iyisi gelirse o ünlü serbest bırakılır.Ama Britney kurtulamadı.

İllüminati den çıktıktan sonra saçını kazıtması da illüminati işkencesidir.

Şimdi hala illüminati de.Ama bu sefer yanlış yaparsa çocukları ölecek.Zaten Britneyin çocuklarını illüminati yetiştirmekte.O para verip çocuklarını görebiliyor.

Britney Spears dışında bir cok ünlü bu sistemin içindedir.

" kamera karşısında 666 yaptım evet;çünkü havalı duruyor"

Katy Perry ninde Dark Horse şarkısındaki göz makyajı ra tanrıçası ile aynıdır.Ayrıca Wide Awake şarkı klibini iyi izlemişseniz bunu farkedersiniz.Klipteki kücük kız katy nin benligi yerine konulmuş ve ona veda ediyor.Yani illüminatiye hizmet ettigi ve benliğini kaybettiğini anlıyoruz.

Rihannanın You Da One klibinde damalı zemin illüminati sembolüdür.

Miley daha öncede dedigim gibi 8 yaşından beri tehdit alıyor.Şimdide illüminatini kurbanı.Wrecking Ball klibinde gözyaşı döküyor ve pişmanlığını anlatıyor t duvarları yıkmak isrtedigini söylüyor.

Eminem:Bu şöhreti ........*... istedigim bu değildi.fakat bu oyun ondan ayrıldığım gün aynı olamayacak...

Peruk kişilik bölünmesidir.Bunu en çok kullanan Nicki Minaj dır.

Austin Mahone illüminati tarafından justin bieberın diger kişiliği olarak ünlü olmuştur.

Selena:Bir anlaşma yaptık,zorundayım üzgünün!

Taylor Swif ve Justin Bieber illüminatiye girmeden ünlü olan ünlülerdir

Miley Cyrus:denetim altınsaymis gibiyim çünkü ben böyle yetiştim.diyerek illüminati nin kendisi denetledigini söylüyor.

Evet arkadaslar bu bölum çok çok iyi olduuu.Sizleri seviyorum.Arkadaslar artik illüminati o kadar içimize girdiki tek göz gördüğümüz yerde illüminati diyoruz.Durum Vahim gerçekten.

İLLÜMİNATİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin