İllüminati Ayrıntı

9.1K 135 51
                                    

Arkadaslar yazım yanlışları yapmışım çok özür dilerim.Bu bölümde yapmamaya çalışıcam.Bu bölümde iyi olucak.

Amerikayı hepimiz biliyoruz.Çok gelişmiş bir ülkedir.Bunu bilmeyen yok.Bizden 2 çağ öndedir.Bunun nedeni Amerikayı illüminatinin ele geçiesidir.Amerikayı bulan kaşif kristof kolomb masondu.
İllüminati kurulmadan önce masonluk vardı.Adam Weishaupt mason olmak istiyordu.Fakat maddi durumu iyi değildi.Masonlar onu istemedi ve dışladılar.Bu yüzden de Adam W. illüminatiyi kurdu.

İllüminati Şirketi Disney

Disney illüminati şirketi oldugunu önceden söylemiştim.Şimdi hatırlayalım.Disneye giren her ünlü illüminatinin kurbanı oluyor.Miley Cyrus ta 8 yaşından beri tehdit alıyor.Selena Gomez de bunun kurbanı.Selenanın bir klibinde de sex kölesi olduğunu açığa vurmuştur.
Tek ünlüler değil.Çizgi filmlerde de bu açığa vurulmuştur.Disneyde Duffy Duck siyah insanları.Bugs Bunny de beyaz insanları temsil eder.ve bu iki karekter sürekli bir birine girer ve biebiriyle rekabettedir.Bu da ırkçılığı temsil eder illüminatinin empoze etmek istediği tam da budur

İllüminati Oyun Kartları Ayrıntı

İllüminati oyun kartları 1990 yıllarında Steve Jackson isimli bir adam çıkarmıştır.Bu oyunun amacı dünyayı yönetmektir.Şaşırtıcı durum bu değildir.Eger detaylı incelenirse günümüzde meydana gelen olaylar bir kağıt parçasında barınmaktadır.şimdi bu oyun sadece SJG firmasında özel siparişle satın alınmaktadır.Daha da ilginci bu kart oyunu "The İllüminatios!Trigolgy" kitabında esinlenerek yapılmıştır.Yani aslında bu olaylar daha eskiye dayanıyor.Daha olmamış olaylar da barındırır. 400 e yakın illüminati kartı var.Bunları okuduktan sonra kafanızda bişeyler dank etti biliyorum.Bunları illüminati degil steve jackson yaymıştırr.Stave J. de illüminati icin çalışan bir hackerdir.
İllüminatinin tam olarak nerede oldugu bilinmemektedir.Fakat disney filmlerinde 51.bölgeyi gösteeiyorlar ve koruma altına alındığını vurguluyorlar.
Örneğin:Simpson
Apple telefonu olan iphone 6nın tasarımını yapan Vr-Zone adlı amerikan şirletinin facrbook sayfasının profil fotosu tek gözdür.
İllüminati dünyanın en gizli örgütüdür.Yani hiçbir bilgi kesin degildir.
(Baykus simgesi illüminatide ölümü simgeler.)

Okuduğunuz icin teşekkür ederim umarım beğenirsiniz.

İLLÜMİNATİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin