Arkadaşlar demiştim size daha ayrıntılı yazıcam diye şimdi yazıyorum.
Dark Horse Klip Analizi
Mısırı anlatıyor resmen pramitler falan tam bi illüminatiyi anlatıyor.
Katy nin klipte ki rolü herkesin itaat ettigi biri yani illüminati
Katy'i Herkes Tatlı Şeker bir kız Gibi Tanır,Aslında Bu Klipte Ne Kadar Tehlikeli Ve Güçlü Olduğunu Göstermek İstedi.
katy nin göz makyajı Ra nın göz makyajı ile aynı...
Video kedi figürleri ile başlıyor yani illüminati
Katy nin beyaz bir perugu var peruk kişilik bölünmesi peruğun üzerinde illüminati simgeleri var.
Acayip giyinimli bir adam geliyor ve ona bir teklifte bulunuyor karşılıgında elmas veriyor
katy perry teklıfı begenmıyor va adamı kuma cevırıyor ama burda dıkkat cekmek istedıgım yer adamın arapça yazılı Allah kolyesı bır oncekı yazımızda bunu acıklamıstık bakmak için
burda kı asıl amac Allah ve ıslamı aşşağlamak bu adam Allah sembolu verılmıs olabılır ve benm tarafıma geçip musluman olursan sana elmas ve şohretı verecegını vadetmıs ve katy kabul etmeyıp onu kuma cevırdı.
baska bırısı gelıyor ona zevk sefada teklıfınde bulunuyor katy perry kabul etmıyor ve kuma cevırıyor.
eskı mısır kostüm bır adam pramıdıni yani dunyayı vadedıyor.
Katy bunu kabul ediyor ve pramidler açılıyor.
Katy adamı köpege çeviriyor.
katy perry uçarak pramıtın tepesıne cıkaarak illuminatı uyesı olarak artık evrenın hakımıyım özgurum sembolunu vermıstır.
Katy Perry, İlluminatiye katılmadan önce muhafazakar bir aileden dolayı her işinde Hristiyan kesimden destek almıştı.Albümlerinde , şarkılarında, hayatında.
Fakat kendisinin de söylediği gibi 16 yaşında sektöre girdiğinde işler yolunda gitmedi.Ve ruhunu şeytana sattı.
Kedi ve kedi kostümü.Açıkçası bu konular biraz rahatsız edici ama gerçek.Onlar seks için en uygun hayvanın kedigillerin olduğunu düşünmüşler.Onların vahşiliğini kölelere yansıtıyorlar.Hatta başlı başına Kedi Kadın diye( Catwoman) bir sembolleri de var.