Next to you klip analizi
Klibin başında bir şey yok gibi öyle degil mi?Chris Brown un sevgilileriyle güzel anılarını anlatıyor.Asıl mesaj bundan sonra başlıyor.İnsanlar kaçıyor peki ama neden?
Kimse fark etmiyor ama klip tamamen 3.dünya savaşını anlatıyor.Bir araba patlıyor Chris Brown uyanıyor.Bunu dünyanın uyanmasına benzetebiliriz.Herkes kaçıyor evet savaş başladı.
Her yer yıkılıyor.Bu bi deprem ya da doğal bi felaket bu bi savaş...
Tepede kapkara bulutlar var.Güneş yok.Yani umutta yok yani burdaki mesaj
"3.dünya savaşını engelleyemezsiniz.umut yok"
Chris Brown bazı hareketler yapıyor eliyle bulutları gösteriyor.İllüminatinin büyük oldugunu gösteriyor.Bulutlar illüminati simgeler.Hareketleri büyük güçlü vs.anlamına geliyor.
Bundan sonra sıra justine geliyor.yukarıya dogru barış işareti yapıyor.sonrada ellerini yumruk yapıp isyan ediyor.(justin bieber illüminatiye isyan eden ünlü yıldızdır.Aynı Eminem gibi şimdi eminemi öldürmeye çalışıyorlar eger başarılı olurlarsa sıra justine gelecek.MJ gibi)
CB sevgilisini arıyor zaten bunun için bu kadar koşturdu.
Ardından justinle aynı kareye geliyorlar CB jB ye bagırıyor.Sonra ellerini yukarı kaldırıp kollarını ayırıyor.
Yani klip tamamen isyan ve 3.dünya savaşı üzerine...
Evet arkadaşlar bu bölüm kısa oldu ve geç oldu üzgünüm.