2 kapitola vojenský psí test

38 9 0
                                    

Vojenský psí test začíná. Nejdříve po nás lidé, kteří to organizují chtěli abychom dělali s Meggie základní povely jako sedni, lehni, překul se, plížit se a další. Meggie mě hodně chválila. 

Když jsme měli základní povely hotové přešlo se na těžší. K těžším povelům patřilo hledat, kde jsou zbraně, granáty a také poznat který člověk má u sebe třeba granát nebo zbraň, ale já jsem to vždy poznala, protože ti lidé hrozně smrděli štiplavým pachem, který byl nepříjemný mému nosu. Těžší povely jsme měli za sebou a teď nás čekali vysoké překážky a museli jsme to z Meggie stihnout do 2 minut. Meggie mi dávala povely a já ji pečlivě poslouchala a dělala to co chce.  Skok tam, skok sem. Stihla jsem to jen tak tak 1 minuta a 51sekund. 

Teď nás s Meggie čekali útoky. Meggie mi dala pokyn abych si lehla a já ji hned poslechla. Kolem nás se točil jeden muž s klackem a nějakým návlekem na ruce. Najednou na Meggie za útočil a já jako správný pes jsem chránila svou majitelku. Napřáhl se velkým klackem aby mě praštil, ale já byla rychlejší a zakousla jsem se mu do návleku na ruce. Držela jsem ho pěvně jak to nejvíce šlo, ale Meggie dala pokyn abych ho pustila což jsem nechápala, vždyť ten muž nás chce mlátit, ale nakonec jsem poslechla. Najednou ten muž začal utíkat, Meggie mi dala po chvilce pokyn ať ho chytím. Rozeběhla a běžela jsem co to šlo, až jsem ho po chvilce chytila zase za ten návlek na ruce. Meggie po chvilce přiběhla a dala povel ať ho pustím. Poslechla jsem a sedla si.

S Meggie jsme si šli za lidma, kteří to organizují, jeden muž ukázal ať si támhle sedneme. Když jsme seděli lidé si povídali, mezitím Meggie mě hladila, drbala a chválila jak jsem šikovná. Po chvilce k nám přišli ti lidé a povídali si s Meggie. Meggie skákala radostí, nevěděla co se děje, ale když byla šťastná Meggie tak i já.

Dostala jsem další obojek a nějakou uniformu, která byla velmi pohodlná. Testem jsem prošla a teď nás čekali různé dobrodružné mise na, které se velmi těším.  

dobrodružství Nory       DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat