10 kapitola Plán

19 8 2
                                    

Začali jsme se Sammym na sebe štěkat a vrčet byli jsme na sebe až tak hnusný, že jsem tomu skoro uvěřila. Přišli k nám muži a jeden muž říká ,, tyhle dva bude to úžasný zápas ". Odešel a ostatní muži nás připnuli za řetězy. Já jsem šla zase do té dlouhé klece a Sammy šel na druhou stranu do jiné klece. Už jsme byli na proti sobě v klecích. Chvíli jsme čekali než se dvířka otevřou. Dvířka se otevřeli vystartovali jsme oba dva z klecí a začali chodit v kruhu. Furt jsme na sebe vrčeli. Po chvíli jsem mrkla na Sammyho a on pochopil. Šli jsme oba dva na stejnou stranu a rozeběhli se proti vysokému plotu. A HOP, přeskočili jsme oba dva plot. Proběhli lidmi kteří tam stáli s otevřenou pusou. ,, Ale kam teď " řekla jsem, Sammy odpověděl ,, pojď za mnou ". Sammy se rozeběhl a já hned za ním. Koukla jsem za sebe a řekla ,, máme společnost ". Sammy se podíval za sebe ,, máš pravdu, musíme zrychlit ". Sammy sprintoval hodně rychle já ho stěží doháněla. Běžela jsem co mi moje tlapky dovolili. 

Konečně jsme doběhli ke dveřím. Sammy se snažil otevřít dveře ,, Noro máme problém " ,, co se děje ?" odpověděla jsem, Sammy ,, nejdou mi otevřít dveře" a já odpověděla ,, snaž se otevřít dveře a já se je pokusím zdržet " ,, dobře " odpověděl Sammy. Muži byly už skoro u nás ,, pospěš si už jsou skoro tady " řekla jsem ,, snažím se " řekl Sammy. Muži byli už u nás a já se zase nějak přepnula na divoké zvíře, začala jsem hodně agresivně štěkat, vrčet. Jeden muž se opovážil mě připnout ale já se ohnala a začala jsem mu kousat jeho ruku. Muž začal řvát. A najednou se objevil muž s bičem, ale já se nehodlala jen tak vzdát, koukla jsem na Sammyho ji si mu jdou otevřít dveře, ale furt mu to nešlo. A teď začalo moje peklo. Začala jsem se rvát, kousala jsem lidi, ale muž s bičem mě začal mlátit. Pokusila jsem se do něho zakousnout ale akorát jsem dostala do čumáku bičem. Řekla jsem ,, Sammy pospěš si už to dlouho nevydržím ".  A začala mi téct krev z ran, které jsem měla od biče. Najednou jsme uslyšela SVAK!!! a Sammyho krásný hlas  ,, Noro pojď jdeme pryč odsud ". 

Rozeběhla jsem se za Sammym, už jsem neměla moc sílu a proto jsem se zastavila hned za rohem. A Sammy ,, Noro teď to nesmíš vzdát " ,, ale já už nemůžu " odpověděla jsem. Sammy mi pomohl vstát a podepíral mě. Byli jsme konečně volní. Vzdálili jsme se od města a došli jsme k řece.  Já si hned lehla. Sammy si lehl vedle mě a řekl ,, odpočiň si, budu na stráži "  já poslechla a hned usnula. 

Ráno mě probudil Sammy, který mi lízal rány od biče. Vstala jsem, Sammy mi přestal lízat rány a lehl si do trávy. Já se šla napít k řece. Ale najednou jsem ucítila jak mě někdo strká do vody. Kdo jiný by to byl než Sammy. Už jsem byla ve vodě a Sammy se mi smál. Ale já vylezla z vody a strčila tam Sammyho. Pochvíli jsem skočila za ním. Plavali jsme, smáli jsme se ,, Takhle jsem se ještě nikdy necítila od Megginy smrti " řekla jsem. Sammy ke mě připlaval a pošeptal mi něco do ucha....

dobrodružství Nory       DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat