Ucítila jsem Meggii, vběhla jsem do místnosti. Bylo tam spoustu lidí, některé jsem i znala. Meggin vůně byla cítit z velké, hnědé krabice s vlajkou. Rozeběhla jsem se ke krabici a začala jsem na ní skákat abych dostala Meggie ven, ale muž, který mě držel za vodítko se mnou cukl a dal povel sedni. Co mi zbývalo, sedla jsem si k jeho noze a kňučela. Lidé tam o něčem mluvili, já je neposlouchala a hlídala jsem krabici ve, které je Meggie. Najednou se všichni lidé zvedli a dali na hruď ruku. Když to skončilo vzali krabici i s Meggie. Rozeběhla jsem se za krabicí. Muž se mnou necukal což jsem se divila a koukla jsem se za sebe. Všichni lidé šli za mnou. Šli jsme 4 minuty za krabicí s Meggii. Došli jsme k jednomu náhrobku a u náhrobku byla obrovská díra. Krabici s Meggie tam začínali dávat do té díry. Začala jsem štěkat, ale muž který mě držel mě flákl po hlavě. Na chvíli jsem přestala štěkat. Krabice s Meggie už byla na zemi v té díře. Všichni začali házet na krabici růže i muž jí tam hodil, který mě držel. Najednou začali dávat velkou uhlazenou desku na díru. Snažila jsem se štěkat, abych jim v tom zabránila, oni to snad neví vždyť je tam Meggie. Už bylo, ale pozdě dali na díru ve, které je Meggii desku. Konečně jsem se vyprostila z vodítka. Běžela jsem k té desce a začínala do ní šťouchat tlapkou. Koukla jsem se na lidi kteří tam stáli v černém oblečení. Lidi brečeli. Lehla jsem si vedle deky na trávu.
Ležela jsem tam, mezitím odešli lidé v černém oblečení jenom nějací jedinci tam zůstali. Po chvilce mě chytil jeden člověk za obojek. Nasadil mi vodítko a táhl mě od Meggie. Nakonec mu šel pomoc jeden chlap, který mě vzal do náruče. Ohnala jsem se, ale ikdyž jsem ho kousala nepustil mě. Vložil mě do auta do klece. Začala jsem štěkat, výt ale jenom zavřeli dveře a někam jsme jeli. když jsme dorazili na místo byl ta velký barák se zahradou. Slyšela jsem psy a i cítila. Cítila jsem miliony psů. Šli jsme na zahradu a muž mě pustil z vodítka. Rozeběhla jsem se k vratům, ale muž mi je před nosem zavřel.....
ČTEŠ
dobrodružství Nory DOKONČENO
AventuraJsem dobrman jménem Nora a se svojí majitelkou podstupuju vojenský výcvik. Ale jednoho dne jsme byli na misi kde byla velká střelba, mojí majitelku trefili. Tím se mi obrátí život naruby. . . . . . Toto je můj první příběh, takže neočekávejte nic ex...