Pět hodin odpoledne, střechy poblíž Maxwellovi hospody:
Mike: Ach jo, proč tu musím čekat. V okolí žádná policie není, akorát ze mně dělá idiota... (I když je to možná lepší, nevím zda bych někoho zvládl zabít. Ale... nakonec budu muset někoho zabít, jinak se nedožiju zítřka... Opravdu můžu jen tak někomu vzít život? To mi nepřijde správné... Jak se s tím smířím? Budu stejný jako ostatní masoví vrazi... Ale přeci jen jsem už někoho zabil... Proč mě to nijak netrápí?... Měl bych se cítit provinile a hrozně, ale nic z toho necítím. Jako by to pro mě samozřejmostí. To se ze mě opravdu stal vrah bez špetky viny? Ostatní mi radili abych to bral jako reflex či vrozený pud sebezáchovy. Já to tak však neberu... Byl jsem připraven zemřít, vzdát to... Kdybych nezaslechl hlasy těch dvou, tak bych to neudělal. Volali o pomoc... To je přeci pravda... Zabil jsem vraha... Zachránil jsem nevinné duše... Ten parchant si zaslouží hnít v pekle...)
Neznámý hlas: (ano)
Mike: Co? Kdo to byl? Hmm... asi mám slyšiny... Ach jo, jsem hlupák... Kdybych jen poslouchal babičku. Nic z toho by se nestalo... Kruci...
(Michael se podívá na své zápěstí)
Mike: Neměl bych klít.... K čemu je vůbec tenhle náramek?... Co sakra dělá?.... Vypadá to jak nějaký podvazky... Vsadim se, že to ani není zbraň.... Určitě to nějakej idiot našel v odpadcích a řekl si, že bude sranda to dát mezi zbraně.... Bože to jsem si vybral krám...
(Zvuk tříštícího se skla)
Michael se rychle otočí a vidí Kimmy ležící ve střepech na zemi před Maxwellovou hospodou. Za ní z budovy vychází velký chlap a vypadá naštvaně.
Kimmy: Do hajzlu s tebou...
Chlap: Cos to řekla ty malá čubko?!...
Kimmy: Řekla jsem... kech... ať táhneš do hajzlu!
Chlap: Ho... ty máš ale ostrej jazyk... Zjistíme co dalšího s ním dovedeš. Hej Igore!!! Poď sem!
Igor: No, vo co de Edo?
Eda: Tajhleta mrška si myslí, že má na nás velký chlapy... Zjistíme co všechno vydrží.
Ïgor: Co?
Eda: Idiote, vodtáhnem ji támhle za roh a vojedem ji.
Igor: Ooooh, tak jo vole.
Kimmy: Pusťte mě vy hovada!!!
Igor: Drž hubu!
Igor praští Kimmy přes krk a ona následně omdlí.
Mike: Sakra, Kimmy je v průšvihu... (Kdy taky nebyla...) Musim ji zachránit...
Michael seskočí ze střechy a běží za nimi. Skočí po Igorovi a drží se mu kolem krku.
Igor: Sakra, Edo, je tady další skrček!
Eda chytí Michaela a hodí s ním o zem. Michaelovi vypadne dech a Eda ho ještě přišlápne k zemi.
Eda: Sráči, co to tady jako na nás zkoušíš? Myslel sis, že zachráníš tu svojí kámošku?... Pchee. Zůstaň tady ležet zatím co si to s ní užijem. Pak ti ji vrátíme, jen teda nevim, v jakým stavu HAHAHA!!!
Igor: Hahahahah!!!
Eda: Nesměj se kreténe a vodnes ji, chceš si snad zapíchat ne?
Mike: Kech... Prasata zkurvený..... Musím vstát!.... Sakra, ten mi dal!... Kech
Michael vyplivne krev.
Mike: Ne.... ne, ne, ne ,neee!!! Teď ne! Přece tu nechcípnu na pečeť!!! Eh, co to je za světlo?!
ČTEŠ
Pečeť démoního sirotčince svazek 4.
Fantasia4. Svazek Pečeti démoního sirotčince se cíli na osud našich dvou hlavních postav Kimmy a Michaela. Co prožijí a jak z toho nakonec výjdou?