Zaman Çakışması

3 0 0
                                    

Peter ile George kendilerini bi bodrumda buldular burası george un teknik çalışmalar için kullandığı özel bir odaydı peterın ağzı bıçak açmıyordu sadece izliyordu yukarı çıktılar ev çok dağınık ve düzensiz bir biçimdeydi george evi toplamaya başladı peter ise bir kanepede oturmuş evi inceliyordu radyo sesi ve teknolojik aletler dikkatini çekti "nedir bunlar" george ise haa doğru sizin zamanınızda bunlar yoktu bu antenli küçük alet radyo şu müzik çalan teknolojik alete kaset çalar mp3 çalar diyoruz bak bu tuşa basıyorsun böyle çalışıyor"peter geldiği için buralara sevinmişti çünkü kendi çağında böyle şeyler hiç yoktu Amerika bile kurulmamıştı George bakıp gülümsedi ama bir yandan da üzgün ve şüpheliydi babam vefat etti ben burda 2 gündür tanıdığım birine gülümsüyorum hem ailemde yok yanımda acaba napsam ki george peterın daldığını görünce hafifçe kanepeden kalkıp omlet yapar birlikte yemek yerler saat öğlen 3 e gelmiştir iki adam kapıya dayanır zile basar george gidip açar karşısında 2 3 tane FBI görevlisi vardır kapıyı kapattıp kanepeye oturturlar sorguya çekerler bu adam kim derler haa o benim yardımcım adı mark görevliler daha sonra bay orwell makineniz nerde herşeyden haberimiz var makine filan yok hem kim demiş bunları memur bey bakın bay orwell devlete yalan söylemek hele FBI a başınıza büyük dertler açılabilir o yüzden soruma cevap verin makine nerde!? bakın hala anlamıyorsunuz öyle bir şey yok hepsi uydurma tamam öyleyse bay orwell bu makine illa çıkacak ve bizden çekeceğiniz olur tamam tamam çekerim anladım ben sizi memur bey hadi iyi günler size kapıyı kapattıktan sonra george ulan size niye veriyim herşeyimi vatan millet muhabbeti yaparak almaya çalıştınız hep insanları sömürdünüz peter ise bunlar kim dedi george ise bunlar amerikan hükümetinin gizli servisinden 3 memur konuştuğum ise müdürleri neymiş çekeceğim varmış. Hiç güleceğim yoktu şuan her neyse peter gel senle gezelim şehri gösteriyim sana peter ise bunu demeni bekliyorum zaten teşekkür ederim peter ile george şehiri gezerler times meydanı empire state binası ve gibi gibi bir sürü gezmelik yer peter gördüklerine inanmamıştı bir yandan mükemmel bir yandan berbattı aslında ağaçlar yeşil alan desen az ama rahatlık refah seviyesi üstlerdeydi gelişmiş bir ülkeye geldiği için mutluydu acaba ailesini de alıp buraya mı taşınsa idi ne güzel olurdu savaştan kaostan uzak güzel bir hayat yeşilliği kim takardı ki sonuçta bu durumda o sırada george ise öğrencilerine göstereceği mucizeyi göstermek için sabırsızlanıyordu ama bir anda vazgeçti kim bilir belki o görevliler evine girip dinleme cihazı yerleştirdiler yada bir giyisisine o yüzden vazgeçti peki napmalıydı bu durumda hiç bilmiyordu peter a bakınca çok mutlu gördü onu mutluluğuna anlam veremedi ondan sonra eve doğru giden bir caddede giderlerken stacy i görürler sonra görmezden gelerek giderlerken stacy onlara yetişir efendim kaç haftadır size ulaşamıyorum sizi çok merak ettim diyerek sarılır George ise çok şaşkın ve anlamsız gözlerle stacy e bakakalır sarılma bittikten sonra bu seni hiç ilgilendirmez bayan mckenna size iyi günler diyip yollarına devam ederler stacy ise sırıtıyordur sarılma gerçekleştiği için omzunu tutuyordur yanındaki adamı bile farketmemiştir umursamamıştır george ile peter eve gelirler george peter ın yatağını hazırlar sabah 6 da uyanıcaksın önemli bir toplantı yapıcağız iyi geceler der ve kapıyı kapatır peter ise ikilemdedir acaba napsam ailemi getirsem mi diye düşünür böyle düşüncelerle uyur.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 03, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZAMANSIZ DÜNYA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin