•Bölüm 3•

1.1K 42 1
                                    

Yaklaşık 1 haftadır ailem ve brian ile aynı evde yaşıyoruz babam ve annem ile çok iyi anlaştı bu beni mutlu ediyor, bu hafta içinde birlikte avlandık, eğlendik, gezdik hatta sürü ile bile ailem tanışmıştı.
Brian ile aramızdaki sevgi gün geçtikçe daha çok büyüyor ve sanki görünmez bir ip ile birbirimize bağlı olmuşuz gibi, babama brian'ın sürüsünde olmadığım halde onu nasıl duyabildiğimi sorduğumda bana 'Sen nadir doğan beyaz kürklü kurtsun ve normal kurtlar'dan daha hızlısın ve güçlüsün alfa ile aynı güçtesin, alfa olduğunda daha güçlü olacaksın.' Demişti... bunları babamla konuşurken brian yanımızdaydı ikimizde önce şaşırmıştık ama sonra sanki aramız daha bi sıcak olmaya başladı. Bir güne daha gözlerimi açmıştım sevdiğim adamın kollarında mutluydum mutluyduk birlikte uyuyorduk ama aramızda ne dudaktan bir öpücük nede bir birliktelik olmuştu, bana verdiği sözleri tutuyordu ben hazır olmadıkça bana dokunmayacaktı biliyordum. Brian'ın yanağına öpücük kondurup yatak'tan çıkıp üstümü değiştirmiştim bugün birlikte dağlık alana çıkıp avlanıp birlikte zaman geçirmeyi planlamıştık, brian hala uyumaya devam ediyordu bu duruma gülümseyip mutfağın yolunu tutmuştum burnuma güzel kokular dolmuştu, canım annem kahvaltı hazırlıyordu yanına gidip öpücük kondurmuştum.

"Günaydın canım annem ne güzel de kokuyor hepsi çok acıktım ellerine sağlık."

"Günaydın birtanem senin'ki uyuyor mu hala rica ederim kuzum benim hadi otur masa'ya baban birazdan gelir ah senin'ki de geliyor."

Kıkırdayıp yanımıza gelen brian'a döndü bakışlarım ne kadar da yakışıklı benim erkeğim ona bakarken alt dudağımı dişlerimin arasına almıştım o söylemese farkında bile değildim, anlımdan öpüp yerine oturdu.

"Bebeğim dudağını rahat bırak. (Anneme dönerek) her zaman ki gibi masayı doldurmuşsunuz ellerinize sağlık Jade anne."

5 dakika sonra babam'da masaya oturup bize katılmıştı hepimiz kahvaltımızı yapmaya başladık, ben herşey'den tabağıma doldururken brian ile göz göze gelmiştim kaşımı kaldırıp ne oldu anlamında bakıp dil çıkarmıştım.
Yarım saat süren sohbetli kahvaltımız bitmişti ailem bugün gideceğimizi bildiği için açıklama yapmadan odama çıkmıştım, üstümdeki giysileri çıkarıp duşa girmiştim ne olur ne olmaz kişisel bakımımı da yaptıktan sonra duştan çıkmıştım. Dolabımdan beyaz dantelli iç çamaşırı alıp giydim üzerime boğazlı beyaz kazak altına siyah kot pantolon giymiştim, çadır'da kalacağımız için sırt çantama küçük havlu yedek giysi koyup hazırlamıştım. Odaya giren brian'a bakmıştım yanıma gelip hemen kolları arasına almıştı beni kıkırdayıp çenesine öpücük koyup sarılmıştım, başını boynuma gömüp kokumu içine çekip öpmüştü boğuk çıkan sesi ile konuştu.

"Güzelim mis gibi kokuyorsun biliyorsun 2 gün sadece sen ve ben olucaz, gereken herşeyi arabaya yerleştirdim ben sende hazırsan çıkalım."

Başımı sallayıp sırt çantamı alıp el ele aşağıya inmiştik, anneme ve babama sarılıp evden çıkıp arabaya binmiştik, brian arabayı çalıştırıp sürmeye başladı. 2 saat yolculuktan sonra yüksek ve insanın korkup gelemeyeceği bir dağa çıkmıştık, arkamız orman önümüz ise uçurum manzaralı güzel bir yerdi ben manzara'ya bakarken brian çadırı kurmuştu bile, üşümesek bile yerin sert olmaması için battaniye sermiştik. Hava kararmıştı yanımıza bir şişe viski almıştık rahatlamak amaçlı brian içkiyi bardaklara doldurup bir tanesini bana uzatmıştı, yan yana otururken manzarayı izleyip içiyorduk.

"Bebeğim beğendin mi diye sormayacam gözlerin ışıldıyor burayı çok beğendiğini görebiliyorum, seni ilk gördüğüm'de içimde ki kurt bana garip gelen bir tepki vermişti senin kokunu içime çekmemi söylüyordu bunu nasıl yapacağımı ve neden yapmam gerektiğini anlamamıştım. Senin dibine kadar girdiğim zaman kokun burnuma daha çok net gelmişti içime çektiğim'de ise içimde hissetiğim benimseme hissi ile hırlamıştım, o gece sen ormanın için de koşarken beyaz kürkün beni büyülemişti. Kurtum seni takip edip üstüne atlamıştı sadece kokunu daha yakından alabilmek için, seninle o zaman daha yeni tanışmıştık nasıl ve ne zaman oldu bilmiyorum ama senin kokun olmadığı zaman içimdeki kurt acı çekiyor ve özlüyordu... (derin bir nefes alıp devam etti) ikinci gün ise senin yanında olduğum'da seni arzulamaya başlamıştım hızlı gelişmişti hepsi kokun, vücudun, gözlerin kısacası herşeyin ile beni kendine çekiyordun kendimi zor dizginliyordum. Seninle küvette ve yatakta çıplak uyuduğum zaman sana sahip olmak istemiştim sana dokunmak seni hissetmek istemiştim, ama sana söz vermiştim onu eğer bozarsam gidebilirdin sen gitsen ben dayanamazdım laura ben seni sevmekten daha fazlasını yaptım ben sana aşık oldum güzelim."

Mühürlü Öpücük (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin