~Jade's pov
Ik loop het veld op ik heb vandaag een wedstrijd tegen AZ.
De wedstrijd begint en ik heb de bal ik schop hem naar Femke en zij heeft wat moeite om langs de AZ speelsters te komen maar als het lukt paast ze terug
Ik paas de bal naar Nina en zij schiet hem in het doel!
xxx
Ik loop het veld af met een glimlach op mijn gezicht we hebben gewonnen met 3-2 en ik heb 3 doelpunt gemaakt in de laatste paar minuten.
Ik loop de kleedkamer in en ga douchen.
Als ik klaar ben word ik omhelst door Matthijs.
"nog lekker effe laatste puntje gescoord!" zegt hij "jaa!" zeg ik en ik geef hem een kus daarna gaan we naar zijn huis.
Als ik bij Matthijs ben ren ik naar zijn inloopkast en steel een trui :).
Als ik de trui aan heb ga ik op de bank zitten want ik ben ech moe van het voetballen.
ik hoor Matthijs lachen "weer een trui van mij gestolen" zegt hij en ploft langs me op de bank en trek mij tegen hem aan "ja jou truien zijn fijner dan die van mijzelf" zeg ik en ik leg mijn hoofd op z'n borstkas.
na een tijdje zo te hebben gelegen wil Matthijs wat zeggen en ik merk dat hij een beetje zenuwachtig is.
"Jade" zegt hij "ja?" vraag ik "Ik ben genomineerd voor de golden boy" zegt hij "wow, wat leuk!" zeg ik en ik kijk diep in zijn ogen en zie een beetje onrust.
"zou jij met mij mee willen?" vraagt hij beetje verlegen "ja natuurlijk!" zeg ik en ik zie dat de onrust is verdwenen
"maar dan weet de media wel dat wij wat hebben vind je dat erg?" opnieuw zie ik onrust in zijn ogen "nee joh!" zeg ik en geef hem een knuffel.
"ik ben super trot op jou" zeg ik en ik zie dat hij begint te blozen "ik ook op jou wat je allemaal hebt bereikt met het voetballen" zegt hij
en ik geef hem dan een kus op z'n lippen.
~2 dagen later~
ik ben in het winkel centrum samen met Mikky. (vriedin van Frenkie)
We zijn super goede vriedinnen geworden en Mikky wilde perse mee om een Jurk te kopen.
Dus hier zijn ze dan in het winkel centrum om een jurk uittezoeken.
Ik heb geen idee na welke winkel we moeten gaan, maar Mikky blijkbaar wel want ze trek met een winkel in.
"wat vind je van deze?" vraagt ze "mwa" zeg ik en we zoeken verder.
"deze?" vraagt ze "nee" zeg ik als we niks hebben gevonden gaan we een andere winkel in.
zo te zien is het een duure winkel want ik kijk naar de prijskaartjes en vind het best duur.
Ik pak een jurk uit de rek. wow deze is mooi. denk ik en ik kijk op het prijskaartje wow die is duur. en wil hem terug hangen.
"wow dat is een mooie jurk!" roept Mikky "ja maar hij is nogal duur" zeg ik "ah joh toch dat betaalt Matthijs toch wel!" zegt ze
dat klopt hij wou graag de jurk betalen maar ik vind deze wel erg duur dat kan ik hem toch niet aan doen.
Mikky ziet waarschijnlijk dat ik aan het nadenken ben.
"kom we gaan hem passen!" zegt ze en ze duwt me naar een paskamer.
Ik trek de jurk aan en hij zit prachtig, en ik begin helemaal te stralen.
ik loop uit het pashokje en Mikky komt naar mij toe.
"wow Jade! die staat je mooi!" zegt ze "dankje" zeg ik met een glimlach en ik kijk weer in de spiegel.
"kom dan gaan we hem koppen deze is te mooi om te laten liggen!" zegt mikky ze heeft gelijk misschien moet ik het toch doen.
"doe nou maar!" zegt Mikky het lijkt net of ze mijn gedachtes leest en ik kleed me weer om.
We rekenen af en gaan dan even naar de strabuks en bestellen een drankje.
"nou nu moeten we alleen nog schoenen" zegt Mikky "ja maar ik heb eigenlijk geen idee waar we heen moeten" zeg ik "oh ik weet wel iets" zegt Mikky.
Als we onze drankjes op hebben trekt Mikky me zo wat mee naar een winkel als we naar binnen lopen zie ik rijen met schoenen.
"deze kant op" zegt Mikky zo te horen is ze hier vaker geweest.
We kijken naar wat schoenen en uit eindelijk hebben we een leuk paar gevonden.
Het zijn hakken maar dan met niet een al te grote hak want daar kan ik anders echt niet op lopen.
Mikky zet me af bij Matthijs en pak mijn sleutel van zijn appartement en maak de deur open.
"heb je wat gevonden?" vraagt Matthijs "ja!" zeg ik en ik pak mijn tas en laat Matthijs de jurk en de hakken zien.
"wow die jurk is echt mooi ik kan niet wachten tot dat ik hem kan zien als jij hem aan hebt" zegt hij "dankje!" zeg ik en geef hem een knuffel.
Matthijs en ik zitten nog even op de bank netfix te kijken en dan gaan we naar boven en slapen.
pff wat was dit een dag zeg schoppen is zwaar!
en dan val ik in slaap.
------------------------------------
zo zo heb weer een hoofdstukje voor jullie!
sorry als het even duurde maar ik had een paar toetsen dus ik moest leren :(
en ik had vandaag dus ook een luistertoets met engels en heb het cijfer al terug!
en ik heb een 8! omg dat is echt hoog! haha ik sta nu een 7,1 gemiddeld! joepie!
mijn vader moet zaterdag naar Engeland om daar te werken hij heeft toestemming!
en dan komt hij volgende week vrijdag weer thuus! :)
echt een rommelig verhaal maar had veel te vertellen haha!Fijne dag joe joe!
xx me!<3
JE LEEST
When I saw you ~ Matthijs de Ligt
RomanceDit verhaal gaat over een meisje dat verliefd wordt op Matthijs de Ligt. Sorry als het boek een beetje slordig is! dit is pas mijn eerste boek! enjoy! :) #33 fanfictie {30-01-2021} #3 Matthijs {17-02-2021} #1 deLigt {13-07-2021} #3 MatthijsdeLigt {1...