30. Verwachting?!

498 8 0
                                    

4 years later...

Amsterdam, The Netherlands
Jade: 26 jaar & Matthijs: 27 jaar & Finn: 2 jaar

~Jade's pov

We zijn weer in Nederland gaan wonen Matthijs speelt weer bij Ajax en ik ben gestopt met voetballen om voor het kind te kunnen zorgen.

Matthijs en Ik hebben samen een huis gekocht in Amsterdam.

We wonen er nu met z'n drieën en we zijn in verwachting van een tweede kind.

-

Maar eerst stel ik je voor aan het eerste kind.

Het is een jongen en hij heer Finn hij is nu 2 jaar oud.

Hij heeft zijn blonde haren en blauwe ogen van zijn vader maar in het karakter lijkt hij meer op mij.

Ik zit samen op de bank met Matthijs en Finn.

Finn komt langs mij zitten en drukt een kusje op mijn buik.

"i-k dennk dat het een meiszje is" zegt Finn

"en waarom denk je dat" zegt ik en ik kijk naar mijn zoon die naar mijn buik kijkt.

"ik vfoewl het" zegt hij

"we zullen zien" zeg ik en dan opeens breken mijn vliezen.

"Matthijs mijn vliezen zijn gebroken" zeg ik en we stappen meteen met z'n alle naar het ziekenhuis.

"wat is er aan de hand?" vraagt Finn "de baby komt bijna" zegt Matthijs.

Als we aan komen de ziekenhuis wordt ik gelijk op een bed gelegt.

En de bevalling begint.

xxx

Eindelijk na een paar uur is het kindje geboren.

"gefeliciteerd het is een meisje" zegt de dokter

"nou Finn je had gelijk" zeg ik en hij glimlacht

Ik krijg het kindje in mijn handen en ik kijk naar het schattige hoofje en druk er een kus op.

"hoew heet ze?" vraagt Finn "em wat dacht je van Eva" zegt Matthijs

"mmhh" zeg ik "misschwien Evi" zegt Finn

Ik en Matthijs kijken elkaar en knikken.

"ze heet Evi" zeg ik Finn kijkt naar zijn kleine zusje en drukt en kusje op haar hoofd.

"ga je goed voor je kleine zusje zorgen?" vraag ik "ja" zegt Finn vast besloten.

xxx

We zijn weer thuis En we hebben Evi ophaar kamer gelegt en ze licht te slapen.

Snel bel ik mijn moeder en ze is heel blij en komt snel langs.

Ik loop naar de kamer van Evi en ik zie dat Matthijs al staat en ik sla mijn armen om hem heen.

We staan een tijdje met de armen om elkaar heen als Finn aan komt gelopen.

Matthijs tilt hem op "ik hwou van jullie allemwaal" zegt hij

"ik ook" zeg ik "en ik ook" zegt Matthijs

--------------
Nog niet het einde!
Ik was dus bezig met het verhaal typen en ik kijk naar de tijd en ik zie dat ik 10 minuten te laat ben voor de online les ik zo snel mogelijk teams opstarten zijn ze niet aan het bellen.
Bleek dat we geen online les hadden!
Dat moet mij ook weer overkomen!

Have a nice dayy! x me :)

When I saw you ~ Matthijs de LigtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu