19. Ontmoeting

502 9 0
                                    

~Matthijs' pov

Het vliegtuig land en ik ga naar een hotel.

Als ik in het hotel ben ga ik eerst snel even douchen.

Ik kom uit de douch en trek even wat makkelijke kleding aan en bel ik even Jade.

haar hoofd verschijnt op mijn telefoon en ik begin te glimlachen.

xxx

Ik kan op want het is al laat en ik moet morgen alvast kennis maken met het team.

Dus neem ik een goede nacht rust zo dat ik morgen fris het bed uit kan stappen.

Ik stap in bed en na een paar minuten val ik zo in slaap.

~Volgende Dag

~Matthijs' pov

Ik wordt wakker en pak een trainings broek en trek een T-shirt aan.

Ik loop naar beneden en ga ontbijten.

Ik pak mijn tas en mijn telefoon.

Ik heb dus geen auto dus moet ik even naar een garage waar ik een auto kan lenen.

Alleen ik weet niet waar het is dus zoek ik het op op mijn telefoon.

xxx

Ik stop de autosleutels er in en start de auto en rij weg.

Even later kom ik op de plek waar ik moet trainen.

Ik loop naar de kantine en kom daar iemand tegen.

(ik weet dat ze geen nederlands praten maar ik doe het in het nederlands en ik weet niet alle namen van de spellers dus ik bedenk er zelf wat!)

"hoi ik ben Matthijs" zeg ik "hoii, ik ben Julias" zegt hij "Ik ben nieuw en kom kennis maken met het team" zeg ik

"ah oke kom maar mee ik weet wel waar het is" zeg hij "oke" zeg ik en ik loop achter hem aan

"hier is Matthijs" zegt hij de trainer komt op mij afgelopen "hoi Matthijs ik ben Mark de trainer" zegt hij "hallo" zeg ik

Ik maak kennis met iedereen en ze zijn aardig.

"heb je zin om een balletje te trappen?" vraagt Mark "ja leuk!" zeg ik

xxx

Ik ben weer terug in het hotel ik heb iedereen beter leren kennen en ze zijn allemaal heel aardig.

Ik spring snel even onder de douche en ga daarna slapen.

~Jade's pov

~volgende dag

Ik wordt wakker alleen!

Ik mis Matthijs heel erg maar ik ben ook super trots op hem over een paar dagen heeft hij zijn eerste wedstrijd en natuurlijk ga ik kijken!

Ik maak een ontbijtje en wordt dan gebeld door Mikky.

M: heyy girl!
J: hoiii
M: heb je zin om vandaag te gaan shoppen?
J: ja leuk!
M: oke dan kom ik je om 11 uur ophalen!
J: is goed tot dan
M: doeii
J: doei

en ze hanktop.

Ik ren naar boven naar de kledingkast ja onder tussen hangen mijn kleding tussen de kleding van Matthijs.

Ik pak een broek en een T-shirt en trek ze aan.

Ik loop naar de badkamer en doe mijn make up.

Ik heb net alles bij elkaar gapakt en dan gaat de bel.

"hey kom je?" vraagt Mikky "ja ik kom" zeg ik en ik stap bij haar in de auto.

Als we in het centrum zijn lopen we een paar winkels binnen en kopen we wat kleding.

"zullen we gaan lunchen?" vraagt Mikky "ja goed idee ik heb honger" zeg ik en we zoeken een leuk restaurantje.

Als we zitten komt er een ober aan gelopen en vraagt op een flurtige manier wat we willen drinken.

"cola" zeg ik "Ice tea" zegt Mikky en we bestellen ook meteen het eten.

Als de ober weg is barsten we lachen uit.

"hij denkt even zomaar te flurten met ons!" zegt Mikky "maar ik hoef hem niet ik heb zelf al een veel leuker vriendje!" zeg ik

"nu dat je toch begint hoe gaat het met jou en Matthijs in deze afstands relatie?" vraagt ze "het gaat wel goed we bellen elke dag alleen ik mis hem wel" zeg ik

"ik snap het wel hoor Frenkie is nu ook Barcelona enzo" zegt ze "maar hoe gaat het bij jullie?" vraag ik

"goed Frenkie heeft laatst gevraagt of ik bij hem wil komen wonnen in Barcelona en ik heb ja gezegt" zegt ze met een stalend gezicht

"oh wat leuk! wanneer ga je naar Barcelona?" vraag ik "over 1 weekje" zegt ze "zo dat is al snel" zeg ik en we kletsen nog even door.

Ik kan het altijd goed vinden met Mikky ze is super aardig.

Mikky en ik zijn na het luchen nog even in een paar winkels geweest en ik ben daarna naar huis gegaan.

Nu zit ik netflix te kijken met een bak chips. ik mis Matthijs nu die een arm om mee heen slaat en ik die dan helemaal tegen hem aan kruip.

Ik schut de gedachtes snel weg en focus me weer op de film.

Als de film is agelopen word ik gebeld door Matthijs en ik glimlach als ik zijn gezicht zie.

J: heyy matta!
M: hey mop hoe gaat het daar?
J: goed ik ben vandaag wezen shoppen met Mikky
M: oeh klinkt gezellig
J: en jij hard getraint voor de wedstrijd?
M: ja ik ben kapot daarom bel ik ook zo laat
J: oh is geen probleem maar ik denk dat je de rust nodig hebt dus ik spreek je morgen?
M: ja tot morgen en slaap lekker!
J: slaap lekker Matta!

En ik hang op.

Ik loop naar boven en laat me op bed vallen en ik val binnen een paar minuten in slaap.

-------------------------------------------
Hey hoi! sorry dat het even duurde maar ik moet leren voor duits! :(
Echt ik dacht dat ik klaar was met leren kom ik er vrijdag achter dat ik maandag en so heb van duits!
Dus moet nu leren enzo, Oke ik heb met bio wat gedaan je wil niet weten!
Ik heb gewoon leterlijk in een vis geknipt en gesneden!
We waren in groepjes van vier en dan moest je met z'n vieren die vis open snijden.
(we hadden alleen het hoofd dus niet heel de vis!) maar uit eindelijk heb ik de kieuwen er uit gelhaald!
Oke ik had nooit gedacht dat ik ooit in een vis ging snijden en dat ik het eigenlijk stiekem wel leuk vond!
Hahaha! :) ik hoop niet dat dit hoofdstuk saai is!

Rise and Shine! xx me!<3

When I saw you ~ Matthijs de LigtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu