Ilk başta kaçmaya calismistim ama olmadı bende yatağın diğer tarafina gittim. Ve beni kendi tarafina çekti çocukluk yapıyorsun deyip dalga geçti ve artık başlayabilirmiyiz bebeğim dedi bende zorla olsa kabul ettim çantasından 4 tane wotka getirdi 2 tanesini o 2 tanesini ben içtim artık kafam ne olursa olsun kafasindaydi ama hala onun olduğumu biliyorum (işkence gibi iste) ve sam soyunmaya başladı sonra ellerini soyun anlamında işaret etti Hayır dedim ama bu gece benimsin unutma dedi ve benim kiyafetlerimi çıkartmaya basladi sıra sütyen ve kiloduma geldi sütyenimi çıkardı ve baktı ve gülümsedi hemen aradan kilodumu çıkarmıştı fazla utanmamıştım önceden de bu işi onunla yapmıştım nasıl olsa sam ellerini kalçama doğru sürükledi ve dudaklarıma yapıştı bende ona karşılık verdim elleri vücudumda gezinirken bir anda göğüslerimi sıkmaya başladı bende onun penisini sıkıyordum ve bir anda same oral seks yapalımı diye sordum sarhostum oyüzden di galiba sam bana gülümseyerek sen yeterki iste bebeğim dedi ve penisini ağzıma aldım o da bir andan Saçımı oksuyordu sonra bıraktım ve onun üstüne yatdım bir anda sam benim üstümde yatarak bir anda vajina bölgemde bir acı hissettim sam penisini bana geçirmişti. Derin ve hızlı sevdiğimi bildiği için sevdiğim gibi yapıyordu ve sonra sam bana bakıp anal seks yapmayı bitirip bu gece benimle uyu bebeğim dedi ve beraber uyuduk(lütfen vote veya yorum yapabilirsiniz fikirlerinizin varsa mesaj atabilirsiniz seni seviyorum ♡♥)