~Açıklamayı okuyun lütfen~
📌Anlatımda 1. Gün
📍Hikaye olayı yaşayan kişinin ağzıyla yazılmıştır.
📍Yaşayan arkadaşımdan anlatmasını istedim, bu şekilde anlattı bana, ben de aynen buraya yazdım.Ablam şehir dışındayken odamız çok boşdu. İnanmazsınız, O yokken odanın havası bile değişiyor.
Ve onun yatağı... Uhm, daha önce de onun yatağında garip bi enerji hissetmiştim. Ama bu biraz farklıydı.
Yatakta "Ruh" diyebileceğimiz türden bir şey vardı. Yani ben öyle düşünüyorum.Biraz başa dönersek, benim pek arkadaşım yok. Aslında ben erkeklerle, kızlara göre daha iyi anlaşırım. Ama sınıfımda hiç erkek yok.
Ve ben de sınıftakilerle sadece "mecbur" kaldığım zamanlarda konuşuyorum, ama (en yakın arkadaşım dışında) doğru düzgün tek bir arkadaşım yok.İşte bu yüzden O'nunla arkadaş olmayı çok istedim. O'na bir isim bulmaya çalıştım, ama cinsiyeti olmadığını düşündüğüm için hiçbir ismi ona uygun görmedim. Aslında onun kız olması fikri aklıma daha çok yatıyordu. Hatta kız olduğuna neredeyse emindim.
Ama bilmiyorum..Eğer varsa, bana cinsiyetini söylemesi için bir sürü şey denedim. Ama hiç birşey söylemiyor, bir işaret dahi vermiyordu.
En sonunda ona, "Gece" demeyi düşündüm. Bunun sebebi Gece gibi karanlık olmasıydı.
Şöyle ki, bu aynı zamanda benim günlüğümün ismiydi. Ve O'na bu ismi vermemem gerektiğini düşündüm.
Ama biraz daha düşününce, O da benim günlüğüm gibiydi. Bütün sırlarım, yaşadıklarım, kısacası bütün hayatım O'nun içindeydi. Her şeyi anlatıyordum O'na. O bana herşeyden daha yakındı.
~ÖNEMLİ~
📌Anlatıcı müslüman. Allah'ı, melekleri, peygamberleri, yani din'le ilgili şeyleri katmayarak anlatıyor. Ve "Herşeyden daha yakındı." derken, gerçek anlamda 'Herşey'i kastetmiyor.
📌Ve ablasıyla aynı odada yatıyormuş, yatakları da yan yana.~dewam~
Dediğim gibi o çoğunlukla yatağın üstünde veya etrafındaydı, her gece elini tutardım. Bazen o benim elimi tutmazdı, ben de elimi boşluğa bırakıp uykuya dalardım.
Kötü hissettiğim gecelerde kısa süreliğine yanına yatardım. Bazen bana sarılırdı.
Sarılmayı gerçekten severim. Ama herkese değil. Kucaklaşmalar eskiden beni çok boğardı. Ama birkaç yıldır sarılmaya doyamıyorum. Her fırsatta anneme sarılıyorum. Bundan bıkmış durumda...Ben şarkıyı dinlemeyi de !ÇOK! severim. Gün içinde her işimi şarkı eşliğinde yaparım. Gece ile tanışmamızdan çok kısa süre önce de bir şarkı keşfetmiştim. Her gün birlikte dinliyorduk. Bazen O da şarkıya eşlik ediyordu.
Birlikte gerçekten eğlendiğimizi düşünüyorum. O'nun da eğlendiğini umuyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE'ɴɪɴ Rᴜʜᴜ
Non-FictionBu hikaye yaşanmış bir olay'dır. Yaşayan kişi'den izin alınmıştır.