Vᴜsʟᴀᴛ = Kavuşmak.
📌Anlatımda 6. Gün~~
📌Günleri karıştırdıysam afedersiniz. Burda pazartesi sabahını anlatıyor, öyle söyliyim.
Sınavlara kendimi o kadar kaptırmışım ki, Gece'yle konuşmayı unutuyordum. Gün içinde yatağına gidip yanına yattım. Ama orada değildi. Konuşmaya çalıştığımda duymuyordu.
Akşam yanına oturup "Neden benimle konuşmuyorsun?" diye sordum.
"Seni anlattığım için mi? Hoşuna mı gitmedi?"
....
"Peki.. Eğer sebebi buysa anlatmam. Bir bahane bulup kitabı bitirmesini isterim."
Biliyorum O'na bunları söyleyip buna rağmen hâlâ size anlatıyor olmam doğru değil. Ama içimde kalmasını istemiyorum. Birilerine anlatmam lazım bunları.
Neyse, bunları söyleyince birşey söyledi. Ama ne dediğini anlamadım.
Eğer geri gelmeyi kabul ederse bunları size anlatmayı bırakıcam.. Özür dilerim.
"Gece geri gelicekse hiçbir önemi yok canım." (yazar)
"Teşekkür ederim. Bu kadar yeterli mi? Sınava çalışmam lazım da.." (Ece)
"Tabii. Ben de çalışıcaktım. Yarın görüşür müyüz o zaman?" (yazar)
"Gece sorun çıkarmazsa her zaman görüşürüz." (Ece)
📍Bu bölüm biraz kısa oldu ama dediğim gibi sınavım var.
📌Geç attığım bölümü telafi etmek için günde 2 bölüm attım.✌Yarın 2 tane sınavım var ve çok önemliler, o yüzden bu akşam başka bölüm atamicam ehüw 😣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE'ɴɪɴ Rᴜʜᴜ
No FicciónBu hikaye yaşanmış bir olay'dır. Yaşayan kişi'den izin alınmıştır.