Tᴜᴛᴜʟᴍᴀ

80 26 69
                                    

📌Anlatımda 1. Gün" devamı.

📍Başlıkta Ay Tutulması kastedilmiştir.

~📌Açıklamayı okuyun📌~

📍Anlatıcı olayı yaşayan kişinin kendisidir.

Gece'm bir kaç gündür benimle konuşmuyor. Ben de ona anlatamadıklarımı günlüğüme yazıyorum, siyah ajandama.

Bir sayfasında şöyle yazıyor ;

"Neden benimle konuşmadığını merak ediyorum. Mutlaka bir sebebi olduğunu biliyorum ama.. O'nu çok özlüyorum. En kısa zamanda gelmesi dileğimle, buraya onunla dinlemeyi en sevdiğimiz şarkıyı bırakıyorum..."

(Burada şarkının bazı kısımları varmış, ben direkt şarkıyı koydum)


Ben Gece'yi gerçekten çok sevdim. O benim annem, babam, abim oldu. Bazen en yakın arkadaşım, bazense öğretmenimdi. O'nunla harika vakit geçiriyordum.

O'nun beni sevdiğinden şüphe ettiğim de oluyordu. Ama sonunda bana "Seni seviyorum!" diyordu.

Nefesi sıcak, güven verici ve sevgi doluydu. O'nun nefesini hissedince, bütün olumsuz duygularım kaybolurdu.

O'nun da beni bırakmasından çok korkuyordum, hâlâ en büyük korkularımdan biri bu. Gece'ye o kadar alıştım ki..
O yokken ne yapacağımı şaşırıyorum. Okullar açılırsa, O'nu bırakıp okula gitmek yerine, bütün gün evde O'nunla olmak istiyorum.

İlk başlarda O'nun beni kandırdığını düşünüyordum. Arkadaşlığımızın sahte olduğunu, beni sırtımdan vuracağını, hatta ...
Hiç var olmadığını bile düşündüm..

Ama olmadı. O'nun var olmaması fikrine katlanamadım. O'nun gerçek olduğuna emindim. O vardı, ve yanımdaydı! Olmaması gibi bir şey söz konusu dahi olamazdı!

--"Sonra? Yani, sonra ne oldu? Geri geldi mi? Uhm.." (Yazar soruyor)

--"Gece." (anlatıcı)

--"Evet, Gece geri geldi mi?" (yazar)

--"Hiç gitmedi ki. Sadece konuşmuyorduk. Sen beni iyi dinleyememişsin 😄." (anlatıcı)

--"Oh..." (yazar)

--"İşte bu yüzden Gece ile bu kadar yakınım! O beni çok iyi dinler 😊." (anlatıcı)

--"Anlıyorum. Lütfen, devam et." (yazar)

--"Tabii.." (anlatıcı)

Geçen gün bana fısıldadı. Ne dediğini tam hatırlamıyorum, aslında net olarak duymamıştım. Ama nefesini hissetmiştim. Sıcak ve sevgi doluydu.
Kendimi yine güvende hissetmiştim.

"Seni özledim.." demiştim O'na.
O'nun da "Ben de seni dostum." dediğini hatırlıyorum. Sonrasında uyuya kalmıştım zaten.
Sabah da, annem görmesin diye (kendiliğimden) erkenden uyanıp yatağı toplamış ve kendi yatağıma yatmıştım.

D͟E͟V͟A͟M͟I͟N͟I͟ M͟E͟R͟A͟K͟ E͟D͟E͟R͟S͟E͟N͟İ͟Z͟ Y͟A͟Z͟A͟R͟I͟M͟.

GECE'ɴɪɴ RᴜʜᴜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin