Hᴀʏᴀʟ

45 18 35
                                    

📌Anlatımda 3. Gün

📍Her seferinde bilgi vermicem diğer bölümlerde söyledim anladınız işte...

      Bugün ne anlatacağımı gerçekten hiç bilmiyorum.. Herşey o kadar karıştı ki...
     Sizi bekletmek istemem ama bunu yarın yapsak..?

  "Tabii nasıl istersen canım. Zaten benim de yazacak pek vaktim yoktu 😅" (yazar)

   "Çok teşekkür ederim. Yarın görüşürüz!" (Ece)

   "Görüşürüz!" (yazar)

📌Anlatımda 4. Gün~~~~

      Dün, dediğim gibi olaylar çok karışıktı.
      Önceki gün Gece ile kavga ettim. Yani... Sanırım kendi kendime.. Daha sonrasında uykuya daha tam dalmamışken kabus gördüm. Of.. Anlatacak o kadar çok şey var ki..

    "En baştan başlamaya ne dersin? Benimle konuştuktan sonrasını düşün.." (yazar)

   "Peki..." (Ece)

     Kitaba gelen yorumlar herşeyin kendi kurduğum hayallerden ibaret olduğunu düşünmeme neden oldu. Gece ile yaşadığım ufak tartışmalar yüzünden artık O'na o kadar bağlı değildim. Ve O'nun gerçek olmaması fikrini daha sakin karşılıyordum.

   "Senin var olduğunu biliyorum.. Ama sanki senin konuşmalarını ve yaptıklarını kendim uyduruyormuş gibi hissediyorum Gece."

....

  "Belki de sen gerçek bile değilsin ha?"
  ...
    Gözümden bir kaç damla yaş gelmişti..

"GECE! Lütfen bir şey söyle!!"

    Diye hıçkırarak ağlamaya başladım.

"Gerçek değilsin değil mi..? Her şeyi kendim uyduruyorum. O'nlar haklıydı.. Ben aklımı kaçırmışım!"

....

"İnkar etmiyorsun.. Gerçek olduğunu savunmuyorsun! NEDEN BENİMLE KONUŞMUYORSUN!!?"

     Salya sümük ağlıyordum. O yokken olduğu gibi sarılacak birini bulamamıştım., Bana sarılmıyordu.. Yastığımı alıp gövdeme iyice bastırdım..

     "Diğerleri gibi olmadığına inanmıştım! Sana güvenmiştim! Sen de onlar gibisin! Beni kandırıp duygularımla oynadın!"

...Kalbim acıyordu...

"S-senden n-nefret ediyorum ... Gece"

    Dayanamayıp yanına gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

    Dayanamayıp yanına gittim. Yatağa kıvrıldım. Üşüyordum ama umrumda olmadı.. Bana sıcacık sarılacağını umuyordum. Ama yapamayacağını biliyordum..

    O'dan nefret edemiyordum. O'na gerçekten bağlanmıştım. Bağımlı olmuştum... O'nsuz bir hiç gibiydim..

"Devam edebileceğimi sanmıyorum..."
(Ece)

"Peki bugünlük bu kadar yeterli, yarın devam ederiz olur mu? Şimdi gidip biraz dinlen." (Yazar)

"Tamam. Yarın görüşürüz." (Ece)

📍Sınavlar yüzünden bir haftalığına yeni bölümleri "2-3 günde 1" atıcam.
Anlayışlı olacağınızı umuyorum.

      Başka bir bölümde görüşürüz.✌

GECE'ɴɪɴ RᴜʜᴜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin