Nooit voelde ik mij fijn in het huis van mijn oma die in Leeuwarden woont. Ik kwam er ook niet vaak, vanwege de afstand.
Maar als ik daar dan weer heen ging voor Een paar dagen, bleef ik daar ook slapen samen met mijn broers, en toen mijn zusje oud genoeg was bleef ze ook slapen daar.Ik was jong, dus ik kon nooit plaatsen waarom ik mij zo angstig voelde daar. Ik durfde niet naar de wc alleen, of naar de badkamer.
Slapeloze nachten omdat ik geluiden hoorde.
En om het nog even mee te helpen, heeft mijn oma allemaal standbeelden en heksenpoppen in het huis hangen en staan.
Ik voelde me ongelofelijk aangestaard door die dingen.Op een dag liep ik daar alleen door de gang boven, ik was 11 jaar oud en sliep daar een weekje samen met mijn broers en zusje. Mijn broers sliepen op zolder, en ik en mijn zusje sliepen op de eerste verdieping. In die slaapkamer hing ook zo'n heks.
In de gang boven stond een grote spiegel waar ik niet in wou kijken voor Een of andere reden.Maar op die zekere dag liep ik alleen boven in de gang en wou ik de trap af gaan. Toen keek ik toch snel in de spiegel. Een donkere schaduw/ massa stond achter mij.
Snel keek ik weg, maar toen ik weer keek was het er niet meer.Het zal wel mijn verbeelding zijn geweest, dacht ik.
Die nacht heb ik niet geslapen. Het voelde alsof er iemand naar me keek. Ondertussen sliep mijn zusje rustig door.
Nog 3 dagen moest ik daar slapen voor mijn ouders me kwamen ophalen.
Die dagen ernaar waren ook erg slapeloos. Maar verder gebeurde er niks raars meer.
Alleen dat rare gevoel bleef.. en nog steeds als ik daar kom, dat gevoel blijft.
YOU ARE READING
Mijn paranormale ervaringen
TerrorEen boek waar ik mijn hart kan luchten over de onverklaarbare dingen die ik heb meegemaakt. iets waar het een plekje kan Krijgen.