Dao Ming ağır göz kapaklarını açmak için elinden gelen gücü topladığında, gözlerinin önünde basit, kaba ama derli toplu bir oda belirdi. Bu tanıdık sahne, dikkati dağınık bir şekilde gözlerini kırpmasına, neden burada olduğunu anlamamasına neden oldu, ancak kısa süre sonra, ani bir anlayışla başını hemen çevirdi. Yeterince odadaki bir masada oturan bir kadın figürünü gördü.
"anne……"
Dao ming figüre bakarken, morali arttı ve yumuşak bir çığlık attı.
Ming, uyandın mı?
Onun çığlıklarını duyan kadın önce başını çevirdi, sonunda Dao ming'in gözlerini açtığını görünce mutlulukla haykırdı.
Biraz sade giyinmiş ve yaklaşık otuz yaşında olan yanağının ana hatları yüzüne bir zarafet ve aynı zamanda bir tür tatlı huylu ve yumuşak bir his veriyordu. Bu Dao ming'in annesi Si Wesea'dı.
"Vasıfsız ve yine de başkalarıyla kavga ediyorsun,bu halinle tam anlamıyla bela istiyorsun."
Kadının yanında, kırk iki yaşlarında görünen bir adam oturuyordu. Vücudu biraz kırılgandı, ancak kaşlarında biraz sertlik vardı, ayrıca dinç olduğundan ciddi bakış vardı sinirli ve endişeli görünüyordu ve bu da sinirinin büyük bir bölümünü gizledi. Bu, Dao ming'in küçük Amcası Dao Xiao idi.
Çoğu zaman sert Amcasıyla yüzleşmek için dönen Dao ming, görünüşte bir korku şeridi göstermiş, boynunu geri çekmiş, ancak kısa süre sonra meydan okurcasına şöyle:Yüzümün önünde bana işe yaramaz demelerini kim istedi?
Dao ming konuşurken göğsündeki hala ağrıyan yarayı hissetti ve dişlerini sıktı. Bugün Dao Klanı ve Ailesi için yapılan testlerden sadece biriydi ve o sadece ustasının zoruyla başkalarının ilerlemesini görmek için inmişti. Çünkü Dao Ming'in yetişimi sakattı dantianı ve Qi çekmeye yarıyan meridyenleri hasarlı doğmuştu buda onu çöpten başka birşey yapmazdı gerilemesi kendine olan inancını zorlukla zedeledi çünkü sadece yaklaşık üç yıldır antrenman yapıyordu Fakat hiç ilerleme kaydedemiyordu bekliyordu Yetişimi sakat için aynı zaman ve koşullar verildiğinde, kimseye kapılmayacağından emin oldu.
Çünkü bakması gereken annesi ve bir yaşında olan küçük kardeşi Yu'ya bakma.
Sı gerekiyor Yine de, test bittikten hemen sonra, Dao ming işten eve dönmeye hazırlanırken, iyi bir geçmişi olan bir arkadaşıyla karşılaştı. İlk planı, bu adamı selam verdi ancak kötü
birkaç kuzeni ile birkaç tur kasıtlı provokasyondan sonra artık dayanamadı ve bir öfke anında, genç arkadasi ve öfkeli Dao ming provokatörelere saldırdırlar. Yine de sonuçlar gün gibi netti Dao Ming ve arkadaşi ağır bir yumruklarla anında bayıltıldılar ... ..."Dao ming ,bunu hatırlasan iyi olur! Bir dahaki sefere, kafanı ezmeye yemin ederim, yoksa benim adım Dao Syhan değil! "
Dao ming o gün nalet etti yetişimi sakat olmasına rağmen ama yeminde etti.
"Ben Dao ming, birgün gelicek benim elimde öleceksiniz!"
Dao Syhan sürekli Dao ming'i rahatsız etmeye çalıştı ve en son olay birçok olaydan sadece biriydi.
Bir an kararlı bir şekilde çenesini sıkıyordu, ama sonra Dao ming kederli bir şekilde başını sallıyordu. Dao Syhan son derece aşağılık olmasına rağmen, şu anda zaten Tian açma sahnesinin 3.seviyesinde olduğu gerçeği kaldı. Dao ailesinde bu tür bir başarı ortalamadan daha iyi kabul edildi. Dao ming'in Yetişimi sakat oldugunundan karşılaştırıldığında, gerçekten çok daha kötü durumda idi.
O sırada kılıç ustası Yu Xi Mo ile Dao ming satmak için kılıç yapmaktadır.
Ahahaha sonunda tamamladım usta yıldız tutamaklarını dedi Dao ming.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Dao Hükümdarı {Yeniden Düzenlenecek}
FantasyFantastik #1 (20.11.2020) Kader Suya Düştü Her Şey Yazıldı Her Şey Çizildi Karanlık Aydınlığa Karışınca Savaşacak Aydınlık Karanlıkla Siyahin İçindeki Beyaz Beyazın İçindeki Siyah Verilecek Hesaplar Ödenecek Bedeller Gizlenen Sırlar Verilen Sözle...