(Medyadaki şarkıyı dinleyerek okuyunuz )
Gece boyunca Dao Ming'in üzerinde Qi gezmişti fakat Dao Ming yüzüğünün içindeki kitabin içindeki Ne yazıdan nede D Qi'den haberi vardı başına geleceklerden habersiz antrenman yapıyordu.
Dao Ming sabah erken kalkıp yine antrenman yapmaya gitmişti Si Wesea oğlundaki değişimi farketmişti çok çalıştığını görebiliyordu ona yardımcı olmak istiyordu bir İlahi Anka Tüyü vardi ve oğlunun bedenine iyi geleceğini biliyordu eskiyi düşünürken Dao Ming şimdiden tam beş tane çelik ağacını haşat etmişti halada haşat etmeye devam ediyordu karşısına 4 tane Gelişmiş Yuan kademesine Vahşi Hayvan çıkmıştı hepsini öldürüp çekirdeklerini almıştı.
"Bu çok bir gelişme hasılat bu çekirdekler şimdilik işime yaramasada iyi para eder veya takasla vücudumu güçlü hale getirmek için birşeyler bulabilirim kesin ve gittikçe Tanrının Yumruğunda ustalaşıyorum artık gücümün %5 bile yetiyor Usta Xi Mo'nun verdiklerine bakmam lazım " diyerek antrenman devam ediyordu kendinide kontrol ediyordu bir saat sonra Dao Ming tam 37 tane çelik ağacı ve 20 tane Vahşi Hayvan öldürmüştü çok iyi bir gelişim içerisindeydi şimdiden Tanrının Yumruğunda şimdiden ustalaşmıştı bunu ustası öğrense şok olurdu Dao Ming'in inanılmaz bir anlama hızı vardı ikinci günün ortalarında ustalaşmıştı Dao Ming içinde çok garip bir his hissettmişti fakat bir anlam vermemişti.
"Bu histe ney aynı şeyi büyük teknik kütüphanesinde hissetmiştim bunun sebebini bilmiyorum fakat içinden bir şey bunun iyi bir şey olmadığını söylüyor sanki birşey beni ele geçirmek istiyor"
Dao Ming bir konuda haklıydı bir şey onu istiyordu fakat iyi bir şey için değil kötü bir şey için istiyordu Dao Ming daha fazla üzerinde durmadı antrenman yapmaya çalıştı 7 ay sonra Dao Akademisine alım yapılıcaktı bunu planlıyordu daha çok çalışmalıydı öğlene doğru ormanda büyük ölçüde patlamalar meydana geliyordu
"BOOMMMM!!
BOOMMMM!!!"
GÜMMMMM!!"
Çok aşırı derecede patlama oluyordu Dao kasabası halkı endişe içindeydi orman tozdan ve gürültüden görünmüyordu halkın en yetkilisinden biri konuştu.
Neler oluyor böyle bu bir hayvan saldırısı olabilirmi gidip bir bakmalıyız bence eğer böyle bir şey varsa hemen Dao klanın Zirve Yuan Yaratıcı Sahnesindeki kişilere haber vermeleyiz"
dedi en yetkili kişi fakat bir anda sesler durmuştu kimse buna bir anlam verememişti Vahşi Hayvan sürüleri gerçekten saldırsalardı tek taraflı katliamdan başka bir şey olamazdı Mükemmel Dan seviyesindeki koca bir Vahşi Hayvan Filosu Son Yuan Ve efsanevi bir Yükseleni Sahnesindeki biri için bile mutlak ölümdür Yükselen Sahnesindeki bir geliştirici bile saldırmadan iki kere düşünür akdi takirde ölümden başka bir şey olmaz hala tedirgin olan halk sadece bekliyordu o sırada Dao Ming ormanın altını üstüne getirmişti elleri ve üstü kanla kaplıydı yorgundu 10 tane Vahşi hayvanla savaşmıştı hafif yaralanmıştı ama Hayvanlar için aynı şeyi söylenmezdi yer kabuğunda tam iki metrelik bir delik vardi içindede Dao Ming'in öldürüğü Hayvanlar vardı sonunda yorgun ve bitmiş bir sesle konuştu Dao Ming.
"Sonunda başardım Çelik Bariyer Bedenim artık daha sağlam 10 tane Hayvandan sayısız darbe aldım ve ufak tefek yaralarım var Tanrının Yumruğunda ise artık ikisi birlikte tam %50 gücümü arttırabiliyorum henüz %20'sini bile kullanmadım acaba %50 tamamınını kullanırsam ne ne olur fakat bunu şimdi değil sonra kullanacam temel kılıç tekniklerinde ise iyi gidiyorum ama hala yetersiz beni bir böcek gibi ezecek sayısız insan var tembellik yapamam Rüzgar Tüy çevikliği tekniğini hala yapamıyorum ivmem yeterli değil galiba ama olsun deneyeceğim ne olursa olsun deneyecem"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Dao Hükümdarı {Yeniden Düzenlenecek}
FantasyFantastik #1 (20.11.2020) Kader Suya Düştü Her Şey Yazıldı Her Şey Çizildi Karanlık Aydınlığa Karışınca Savaşacak Aydınlık Karanlıkla Siyahin İçindeki Beyaz Beyazın İçindeki Siyah Verilecek Hesaplar Ödenecek Bedeller Gizlenen Sırlar Verilen Sözle...