Élénk ugrott egy undori lény.
Nyálkás és bűdős volt.Zoe: Nóra! Fogd!
Majd adott egy kardot. Meg fogtam de imádkoztam. Ne keljen használni.
Nóra: VIGYÁZ!!!
Üvöltöttem Zoenak! Majd félre ugrott. Zoe meg fogta a kardját végig húzta rajta két ujját és el kezdett a kard fényleni vörös színnel. Meg voltam döbbenve. Soha nem láttam ilyet. Egyszer csak Zoe meg fogta és ketté hasította a lényt.
Nóra: J.. J.. Jól vagy?
Oda rohantam hozzá. Majd meg öleltem.
Zoe:Jól vagyok!
Nóra: Mégis mi volt ez az izé?
Zoe: Azt hiszem egy Mocsári krumpli. De nekik nem itt az élő helyük és általában nem támadnak emberre.
Nóra: Minden esetre menyünk nem akarok több ilyen ízét látni.
Majd Zoe fel kapott megint és csak szaladt. Sötétedni kezdett.
Fel néztem az égre és gondolkoztam, hogy hogyan tovább. Aztán Zoe egy hatalmasat ugrott. Gyors bele karoltam nehogy leessek. Meg láttam egy hatalmas várat.
Kicsit úgy nézett ki mint egy régi elhagyatott vár. De csoda szép.Zoe éppen kezdett le ereszkedni a talajra mikor egy csapat csukás férfi áll elénk egy bottal a kezükben. Meg rémültem és Zoe-ba karoltam. Zoe rám nézett és mosolygott egyet.
Zoe: Hát már fel sem ismertek vagy a bátyám tiltotta meg, hogy fogadjatok?
??? : Oh elnézést Úrnöm! A király mondta, hogy erősítsük meg az őrséget. Nem tudtuk, hogy ma érkezik.
Zoe: Meg értem elvégre 1 hónapról volt szó nem 1 hét. Én kérek el nézést!
Férfiak: Úrnöm jól vagy? - Teljes meg lepődés az arcukon-
Zoe: Persze nem értem mi a bajotok. Áh.. Igen ő itt Nóra!
Mától ő az enyém! Ha bárki bántani meri... - vérvörösen izzik a szeme-Én is kissé meg ilyedtem így el engedtem és hátrébb akkartam lépni de Zoe meg ragadta a karom és el kezdtünk be menni.
Mikor be mentünk egy csoda szép központ fogadott. Kristályok világítottak.Az emberek mosolyogtak, jól érezték magukat. Nagyon fura volt. Teljesen el bambultam miközben Zoe csak ment előre.
El tévedtem!
Körül néztem de sehol nem láttam Zoét. Kezdtem be pánikolni. Kerestem egy padot és oda le ültem. Esteledett már így kezdtem aggódni. Már gondolkoztam, hogy valakit meg kérdezek, de jött egy lovas kocsi teljes pompába. Ki szállt egy Gyönyörű szép fiatal lány. A szemei akár csak a vörös rubint a haja mint a nyári napsugár a bőre hó fehér.Alig bírtam a tekintetem le venni róla. Láttam, hogy beszél az egyik. Szolgájával és mutat felém. Kicsit furcsáltam és inkább gyorsan el fordultam. Reménykedtem, hogy Zoe hamar meg talál. Egyszer csak vissza pilantottam és ez a csoda szép hölgy áll előttem és nyújtja a karját.
Azt sem tudtam hol vagyok és ki vagyok hirtelen. Egyszerűen a szemei elbűvőltek és csak húzott és húzott beljebb magával. Meg fogtam a hölgy kezét és be szálltunk a kocsiba. Majd el indult. A hölgy csak fogta a kezem én meg csak a szemét néztem. Éreztem hogy gyorsan el kell mennem onnan de egyszerűen mozdulni nem tudtam. Hirtelen megált a kocsi mikor hallottunk egy hatalmas üvöltést.
Folytatjuk.....
DU LIEST GERADE
Egy Főnix éneke!
FantasyEgy másik világba csöppentem. Ahol minden olyan mintha álom lenne. De sajnos ez a valóság! Modern világból jövő átlagos lány vagyok. Túlélem e vagy sem? Nem tudom de próbálkozóm.