Zoe: Ő kezükben van a sorsunk. De szerencsére az elmúlt 5 évben csak béke volt.
Nóra: De körülbelül mekkora háborúk szoktak lenni?
Zoe: Hatalmasak! A legutóbbi 10 éven át tartott. Sajnos el veszítettem akkor a szüleimet hogy védjenek minket és a testvéreimet. De rengeteg halál és veszteség volt. Ha jól emlékszem talán a leghatalmasabb... Talán 268-ban volt. Akkor 100 évig tartott míg, össze nem fogott 5 harcos különböző fajokból és meg nem ölték az akkori vezetőket. Majd át vették a helyüket. Így jött létre az évente választott képviselők "szerepe".
Nóra: De senki nem akkarta azt meg változtatni?
Zoe: De de meg!
De senki nem élte azt túl. Mivel vérszerződést kell kötniük, hogy a szabályokat nem szeghetik meg. Ha mégis az életeddel fizetsz.Nóra:... Ugye nem baj ha kérdezek egy személyesen tőled?
Zoe: Csak nyugodtan nyitott könyv vagyok! De utána én jövök!
Nóra: - bólint-
M.. M.. Milyen fajból származó te? Egész embernek tűnsz de valahogy olyan... Még sem.Zoe: - nevet-
Ez volt az az olyan személyes?
Igen én egy démon és egyben egy félig ember félig farkas gyereke vagyok. De engem emberek neveltek akik kard mágusok voltak. Így nem vérszerinti testvéreim vannak.Nóra : Azt hiszem akkor most én jövök.
Zoe: Mmm..
Honnan jöttél? Milyen volt az életed... 2020 ban?
Hogyan jöttél ide?
Mi történt veled? Öm.. Öm.. Milyen a családod?Nóra: wowowo.. - nevet-
Enyi minden egyszerre?
Jó van legyen!
Egy Magyarország nevű helyről jöttem. Ahol on magátol világító "tűz" van. Elég mozgalmasan de egyben unalmasan életem. Ott azon kelett aggódni, hogy biztosítsad a jövőd milyen munka hol élj meg hasonlók ott sajnos inkább a pénz uralkodott és egy telefon nevű "doboz". 🙁
Őszintén picit hiányzik.
Hogy hogyan jöttem ide?
Fogalmam sincsen!
Egyszerűen el estem és be vertem a fejem és "páff" itt vagyok. A családom meg elégé szétszórt. Ott nem igen van az, hogy a család együtt van vagy, hogy mindent a családfő dönt el. Ott a nők is uralkodhatnak. Néha nagyon is erős lett a női hatalom.
Volt hogy nők irányítottak városokat vagy országokat.
Tényleg hiányzik. De lehet, hogy meg haltam és újjá éledtem ... Nem tudom. Semmit nem tudok minden olyan kesze kusza...Zoe: WOW elképesztő!
Áh.. Kezd a nap egyre magasabbra jönni. Gyere, nem érdemes itt maradni sokáig. Előbb vagy utóbb az orjás rád talál megint.Majd meg ragadta a kezem és el kezdett rángatni egy irányba.
Kicsit féltem mert erősen húzott mint aki minél gyorsabban el akkart tűni onnan.Nóra: Baj van?
Zoe: Ne haragudj csak kicsit ideges vagyok! Elégé csend lett megint.
Kicsit finomabban fogta a kezem most már. Mentünk és mentünk, majdnem, hogy futottunk. Kezdtem fáradni, nem ettem anyit mint kelett volna.
Nóra: Picit lassíts szédülök.
Majd Zoe fel kapott ölbe és rohanni kezdett. Nagyon gyors volt mint egy farkas. Elképesztően futott, a tűz vörös haja csak úgy lobogott.
Abban a pillanatban éreztem, hogy mellette biztonságban érzem magam. Bármi van biztos meg véd. Csak futott és futott.
Mikor elénk ugrott valami.
Bűzös volt és csupa trutyi. Nagyon undorító látvány volt.Folytatjuk...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Egy Főnix éneke!
FantastikEgy másik világba csöppentem. Ahol minden olyan mintha álom lenne. De sajnos ez a valóság! Modern világból jövő átlagos lány vagyok. Túlélem e vagy sem? Nem tudom de próbálkozóm.