Mikor be léptek. Hatalmas csend lett minden szolgáló ki ment kivéve a inas. Rideg hangulat vette körbe a szobát mikor be lépett egy jól kinéző férfi. Nagyon végig bámultam egyszerűen nem tudtam a szemem le venni róla olyan szép volt. Zoe meg ragadta a kezem és kicsit meg szorította. Éreztem, hogy ideges. Messzebb ült tőlünk a férfi majd mondta az inas. -szép jó reggelt őfelesége!
Én hirtelen azt sem tudta hova kapjam a fejem és gyorsan fel álltam és meg hajoltam. Láttam a férfi mosolyog rám majd intett egyett akkor gyorsan le ültem.
Még nem áltak neki enni, már nagyon piszkálja az orromat ez a sok finom étel. Körülbelül 5 percet vártunk és egy nő lépett be. Nagyon szép nő volt!
Első pillantásra láttam a király és ez a nő testvérek én megint fel álltam és meg hajoltam, akkor Zoe meg ragadott és le ültetett. Kicsit zavarban voltam ez miatt. De a nőről a szemem nem tudtam le szedni olyan gyönyörű volt.
Mondta a király jó étvágyat és mindenki el kezdett enni. Kicsit rosszul éreztem magam nem voltam soha az etikett embere.
Szerettem kézzel enni és mindig tömni magamba az ételt. De most vissza fogtam magam. Egyszer csak látom a király és a... "hercegnő" egymásra néznek és mosolyognak. Ki is rázott a hideg. Hirtelen fel ált a király és meg ált a székem mellett és ki húzott az asztal alól. Az a tipikus most meg halsz mosoly volt az arcán. Teljesen pánikba estem nem bírtam meg szólalni.Király: Be sem mutatod ezt a szép teremtést Zoe?
Zoe: Ő neki semmihez semmi köze!
Ő csak egy "macska" akit találtam.Király: Szóval a királyi család manapság kóbor korcsokat fogad be?
Nagyon le sülyedttél Zoe. Csalódtam!Zoe: Ki mondta, hogy kóbor macsak? Én nem apád vagyok aki befogadta anyádat az utcáról.
Király: Újra le játsszuk?
Zoe és a király elégé össze ugrott. Én gyorsan fel álltam nehogy nagyobb baj legyen.
Nora: Elnézést kérek, hogy csak hirtelen be állítottam! Nora vagyok!
-meg hajoltam-Király: hmh! .. Valaki legalább tudja az illemet. Örvendek Nora! Kazune del Dragonblood Akera vagyok! De hívj kérlek Kazunénak!
Nora: Örvendek Kazune....
Kazune: Ő itt a húgom és Zoe nővére
Julia del Dragonblood Akera.Julia: Örvendek drágám!
Nora: Részemről a meg tiszteletés!
Mikor meg szólalt Julia, gyönyörű hangja volt. Éjjel nappal képes lennék halgatni. Mese szép!
Csoda szép nő!
Miközben gyönyörködtem benne. Zoe meg ragadott és mondta köszönjük a reggelit és el rángatott.
Nagyon ideges volt. A kezemet anyira szorította hogy már lila volt. De nem mertem hozzá szólni. Még mindig nem ismerem ezt a világot és félek, hogy bármelyik percben meg hallhatók. Zoe be vitt a szobába ahol voltunk este és le dobott az ágyra. Meg rémültem ezért be húzódtam a sarokba. Zoe nagyon mérges volt. Magában motyogott valamit de nem értettem mi volt az.
Egy pillanatra Zoe meg fordult hirtelen és közelebb jött...Folytatjuk.....
ESTÁS LEYENDO
Egy Főnix éneke!
FantasíaEgy másik világba csöppentem. Ahol minden olyan mintha álom lenne. De sajnos ez a valóság! Modern világból jövő átlagos lány vagyok. Túlélem e vagy sem? Nem tudom de próbálkozóm.