Merhaba arkadaşlar bu benim ilk hikayem
1.olarak azda olsa küfür içerir.
2.olarak ilk 15 bölüm yayınlayacağım eğer kurgusu aklıma yatarsa yazmaya devam edeceğim tabi okuma oranlarına göre de olucak devam edip etmemem
K1:Yeni Öğrenci(ler)
Arya'dan
Sabah gözüme güneş ışınlarının girmesiyle gözlerimi açtım nalet olsun okula geç kalmışım.Yataktan kalkabildiğim kadar hızlı kalktıktan sonra tuvalete gidip her sabahki rutün işlerimi bitirip tuvaletten çıktım.Telefonumdan saate baktığımda okula yarım saat geç kaldığımı anladım saatten yanına gözlerim kayınca 50 cevapsız arama, 65 WhatsApp bildirimi vardı.Bizim bütün kızlar beni 10 kere aramış.Aşağıya inip ağzıma birşeyler sıkıştırdım para da aldıktan sonra evden çıktım.Durağa ilerken kulakığı takıp müziklere bakmaya başladım en son teoman inlemeye karar verdim vallahi sabah sabah diğer şarkıları başım almaz.
**********
Okula vardığımda ders zilinin çalmasına 5dk. kalmıştı sınıfa çıkp çantamı sıraya bıraktıktan sonra kızlara mesaj çektim WhatsApp'tan.
CAMIŞLAR:
Arya: Nerdesiniz lan kezolar?
Yağmur: Daha demin yanımızdan geçtin ya mal.
Çağla: Kızlar Arya'nın iyice gözleri bozulmuş.
Hazel: Okula yeni öğrenciler gelmiş.
Buse: Oha çok taşlar lan *gözlüklü emoji*
Arya: Tmm cnm kpt sn yzmsn.
Yağmur: Defol Arya Git lütfen *ağlayan emoji*.
Buse: asdfgh Onu Arya mı yazdı lan.
Çağla: Arya senden bunu beklemezdim
Hazel: Arya ergenliğini yaşayamadı da şimdi yaşıyor canım kızmayın ona.
Biraz daha konuştuktan sonra sırama geçip oturdum zil çaldığı gibi sınıfa giren bizim kızları gördüm.Ve asdfghjk kapıya aynı anda girmeye çalışıp sıkıştılar asdfghjk ''Ahahah sıkıştınız ahahahh şunlara ahahaha bak ahahaah'' karnımı tutup gülerken hoca geldiği için sakinleşmeye çalıştım. ''Günaydın çocuklar'' hepbirlikte cevap verirken sınıf kapısı açılıp yakışıklı müdürümüz gözüktü yok lan yakışıklı filan değildi asdfghj klasik müdürlerdendi kel ve göbekliydi birlikte 5 uzaylı girdi uzaylı dediğime bakmayın taş gibilerdi insan olamazlar onun için uzaylı diyorum.
Buse arkasını dönüp ''Oha çocuklara bakın lan'' ''Aynen uzaylı lan bunlar bildiğimiz''dediğimde Çağla da arkasını döndü Çağla ile Buse cam kenarında en arkadan bir önceki sıraya ,Ben ve Hazel en arka sıraya Yağmur ve sınıfın dersi kaynatanı Efe ile orta sıranın en arkasında oturuyorlar.
Bu arada ben konuşmayı unuttum asdfgh bla bla bla bla müdür konuştuktan sonra kendilerini tanıtmaya başladılar ilk olarak yeşil gözleri ve rampa saça benzer kahverengi saçları olan çocuk konuştu ‘’Demir’’dedi buz gibi soğuk sesle çocuk idare ederdi ama benim aklım başsındaydı kafamı çevirdiğimde Buse’nin salyalarını akıtarak onu izlediğini gördüm sonra diğerine sıra geldi o da idare ederdi işte kahverengi ve siyah karışımı rampa saçları ve yeşile çalan ela gözleri vardı ‘’Ekin’’ dedi yine etrafıma bakarken bu sefer Çağla’nın salyalarını akıttığını gördüm.
Bu hoca bizi severdi edebiyat dersini kızlara sevmesekte notlarınız iyiydi hocanın adı Büşra’ydı ve 2 aylık hamileydi hoca bizim bakışlarımızı görünce çocukları ön sıramıza koydu (yani benim önümün önüne) geri kalan 3 çocuğuda sırasıyla tanıştıktan sonra Yağmur’un yanından Efe’yi kaldırıp onun yerine Buğrayı oturttu Buğra hafif yeni çıkmış sakalları olan kahverengi rampa saçlı kahverengi gözlü yakışıklı bir çocuktu Akın’ı ise bizim çarpmazımıza oturttu Akın sarıya çalan kahverengi rampa saçlı kahverengi saçlı bir çocuktu ve sıra geldi benimkine ya valla çocuk çok taş lan sulanmayın sakın benim o dersem benim o
.Adı Ediz’miş çocuğun adı bile şekil arkadaşlar dağılın s.s.s neyse benimki ise simsiyah uzun rampa saçlı siyah gözlü kaslı sixpackleri olan klasik türk erkeği asdfghj yok lan kesin türk değil bu türkse bizimkiler ne acaba o.O .
Zil çaldığı gibi sıramdan kalkıp kantine doğru gitmeye başladım kızlarında arkamdan geldiğini hissediyorum ve bütün sınıfın gözlerinin bizde olduğunun biliyorum saçlarımı arkama atarak sınıf kapısından çıktım. Kızlarda kapıdan girdiğinde karnımızı tutarak gülmeye başladık gözlerim kolidorun sonuna kayınca simsiyah gözlerin beni izlediğini anladım ve o anda afalladım kızların bir şeyler dediğini biliyorum ama anlamıyorum sadece o ve ben varmış gibi hissediyorum karnımda kelebekler uçuşup maymunlar muz yiyor filler zıplayıp inekler möö’lüyor sonra gözlerimi ondan çekip kahkaha atmaya başladım karnım hayvanat bahçesine benzedi lan maymunlar muz yiyor ne demeklir abi ya.
Arkadaşlar bölüm sonu acaba nasıldı sınır 8 oy.8 oy olduğunda bölümü atacağım öpüyorummm.
**NOT;Arkadaşlar Hazel ile Ediz üvey kardeş ama bunlar bilmiyorlar sonradan öğreniyorlar bunun için karışıklık olmasın**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL 1 (#KIZIL Serisi)
Teen FictionKIZIL 1; Annesi ve Babası bilinmeyen bir nedenden dolayı ölmüş ve cesetleri bulunamıyor arkadaşları ve kardeşi ile farklı bir evde yaşıyorlar o ev yurt gibi fakat tek farkı var sadece 5 kız ve onun kardeşleri 3 katlı evde 5 kız 1 erkek aynı ev...