Her zaman olduğu gibi bugün de şirkete gelmiş odama girmiş ve işimin başına koyulmuştum. Aslında yaptığım pek bir şey yoktu. Tüm iş abimdeydi ben sadece onun hazırladığı dosyaları okuyup anlamaya çalışmakla meşguldüm. Açıkçası pek anladığım söylenemezdi, okuyup geçiyorum desem daha doğru olur.
Abimle yönettiğimiz bir aile şirketimiz var. Bu şirket bize ölen annemiz ve babamızdan kaldı. Uzun süredir bu işlerin başında olsam da bu işlerden hiç anlamıyorum. Abim olmasa şirket batmıştı diyebilirim.
Dosyaları okuma işlemimi tamamlamış bilgisayardan oyun oynamaya başlamıştım ki oyunum kapının çalınmasıyla bölündü.
Jimin"Gel."
Sekreterim Lisa içeri girdi. Lisa'nın kombinleri her seferinde gözümü alıyordu. Değişik parçalar giyse bile ona yakıştığını söyleyebilirdim.
Jimin"Çok yoğunum Lisa. Çabuk söyle."
Kesinlikle çok yoğundum. Lisa hızlı bir şekilde konuşmazsa oyunu kaybedebilirdim.
Lisa"Chan Bey sizi çağırıyor."
Chan Bey benim abim oluyordu.
Jimin"Birazdan geleceğimi söyle."
Lisa"Acilmiş. Hemen gelmeniz gerektiğini söyledi."
Zaten yenildiğim oyunumu kapatıp kravatımı düzelttim. Bana kalsa şirkete pijamalarımla gelecektim ama abim işte.
Lisa'yla birlikte odadan çıktık. Lisa kendi yoluna giderken ben de abimin odasına ilerledim. Kısaca kapıyı çalıp içeri geçtim.
Jimin"Beni çağırmışsın hyung. Ne kadar yoğun olduğumu biliyorsun o yüzden hemen anlat."
Chan"Evet evet en yoğun sensin zaten. Neyse otur şöyle."
Sırıtarak abimin karşısındaki koltuğa oturdum.
Chan"Bak Jimin, olamayacağını biliyorum ama bu sefer seni ciddiyete davet ediyorum. Seni buraya önemli bir konu konuşmak için çağırdım."
Jimin"İşle ilgili mi?"
Chan"Hem evet hem hayır."
Jimin"Hyung özel konularımızı evde de konuşabiliriz."
Chan"Aslında daha çok işle ilgili bir konu."
Jimin"Tamam. Konuşalım o zaman."
Chan"Biliyorsun ki güçlü bir şirketiz, şirketi iyi idare ediyoruz falan ama..."
Jimin"Ama?"
Chan"Bu aralar maddi açıdan zarardayız. Bu sorunu çözmemiz gerekiyor."
Jimin"E çözelim o zaman hyung. Ortaklarımız bize yardımcı olabilir değil mi?"
Chan"Evet ama kısa süreliğine bir yardım bizi kurtarmaz."
Jimin"Başka ne yapabiliriz? Ne var kafanda?"
Chan"Jennie'yi biliyorsun. Ortaklarımızdan birinin kızı. Ben düşündüm ki eğer Jennie'yle evlenirsen bizi bu sorundan sonsuza dek kurtarırsın."
Abime bakakaldım. Kesinlikle böyle bir şey beklemiyordum. Ayrıca evlenmek de istemiyordum.
Jimin"Ne? Olmaz. Hyung delirdin mi?"
Chan"Ne yapayım Jimin ben mi evleneyim?"
Jimin"Evet. Senden önce ben niye evleniyorum zaten? Sen evlen."
Chan"Jennie beni abisi olarak görüyor ben de onu kardeşim olarak görüyorum. Bence en doğrusu senin evlenmen."
Jimin"Olmaz. Evlenemem."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evlilik
FanfictionJimin'in abisi Jimin'i zorla istemediği biriyle evlendirmek ister. Jimin abisini bu fikirden vazgeçirmek için büyük bir yalan söyler. Bu yalan sonucunda Jimin en yakın arkadaşıyla evlenmek zorunda kalır.