На следващия ден
Събудих се и видях, че е 10:30 часа ,бях проспал половината часове. Взех си телефона и видях ,че имах 10 пропуснати от Чим и 20 от Куки . Реших да не им звъня . Станах, оправих си леглото , облякох се , измих си зъбите и лицето и слезнах долу да закусвам. Направих си сандвич и го изядох. След това седнах на дивана и си пуснах любимата ми драма .
***
Изгледах около 3 епизода и на вратата се звънна . Отидох и отворих . Беше Джънкуки .
Техьонг : Кажи Джънкук , защо си тук ?
Куки : Какво е станало Техьонги? Наричаш ме Джънкук ,когато си ядосан ?
Техьонг : Нищо !
Куки : Лъжеш ме !
Техьонг : Просто играх на една игра и често губех .
Куки : А това ли било , мислех си ,че аз съм те ядосал нещо .
Техьонг : Не .
Куки : Добре, а днес защо не дойде на училище ?
Техьонг : Просто снощи не можах да заспя и седях до късно и сутринта се успах .
Куки : Защо не си можал да заспиш? Нещо да не те притесняваше ?
Техьонг : ....
Куки : Ще ми отвориш ли - хвана брадичката ми и я вдигна, така ,че да го погледна в очите - сподели ми ,така и аз се притеснявам за теб
Техьонг : Нищо .
Куки : Техьонгии .
Нищо не му отговорих, а просто го гушнах . Той направи крачка напред , влезна вътре и затвори вратата ,като уви ръцете си около талията ми . Вдигна ме , а аз увих крачетата си около кръста му . Тръгна към хола и седна на дивана ,като аз бях в скута му .
Куки започна да ме гали по гръбчето.Куки : Виждам че ,нещо те мъчи...сподели ми ,нали затова сме приятели , да си помагаме .
Техьонг : Просто момчето ,което харесвам, харесва друг .
Куки : Кажи кой е , как може да не те харесва....ти си хубав ,сладък и с хубаво тяло ?
Техьонг : Защото всичко това което изброи не е вярно .
Куки : Техьонг какво ти става, винаги си имал самочувствие?
Техьонг : Нека не говорим за това, става ли ?
Куки : Да....днес всички се притеснихме ,като не вдигаше на обажданията ни
Техьонг : Еми спах
Куки : Ама ние не знаехме , щях идвам до вас , но Джин хьонг каза , че часовете започвали....не ,че ме интересуваха часовете ,но знаеш го Джин хьонг
Техьонг : Щеше да е хубаво ,ако нямаше училище, кой по дяволите е измислил училището?!?
Куки : Ейй, без лоши думи !
Техьонг : Но...
Куки : Няма но , казах нещо !
Техьонг : Добре . Съжалям ,хьонг !
Куки : Няма нищо, мъник ,но повече да не се повтаря !
Техьонг : Добре
YOU ARE READING
𝑴𝒚 𝒃𝒆𝒔𝒕 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅 [𝒌𝒐𝒐𝒌𝒗] [✔]
Short StoryКъдето Техьонг е влюбен в най-добрия си приятел .