25🥀

454 28 30
                                    

След като Техьонг разбра че баба му е починала  не му се отрази много добре.  Не спираше да плаче . Джънкук беше до него и успокояваше.  Мъника все повтаряше  "Баба и Нуна си отидоха...После и вие ще си отидете и ще си остана сам самичък  "
Почнаха да му се привиждат образите на сестра му и баба му ,което още повече започваше да притеснява родителите и гаджето му . Техьонг говореше само с Джънкук и с никой друг .

***
Днес Техьонг беше забелязан от няколко ученика  да си говори с "баба си и сестра си". Те го помислиха за луд и избягаха .

Сехун : Оооо ненормалник! какво правиш ? - каза и го удари в корема

Техьонг  : С-стига не ме бий пред баба ми и сестра ми

Сехун : Бе ти нормален ли си бе ? Каква баба и каква сестра бе ? Само ние двамата сме в тоалетната - хвана го за косата , и след това го изблъска на земята . Техьонг си удари главичката , сви се на топка и заплака.  Сехун тъкмо щеше да изрита, когато Кук влезна в тоалетните.

Куки : ТЕХЬОНГИ ! - отиде до него и го гушна - Сехун какво ти става защо постоянно го тормозиш ? - изпрати Техьонг в седнало положение и целуна главичката му .

Сехун : Какво го целуваш тоз мухльо  - тръгна да удря Техьонг

Техьонг :  Н-НЕ ! - сложи ръце върху глава та си ,но така и не го удари
,защото Джънкук се изправи му заби един на Сехун. Будна го към стената и го хвана за  гърлото.

Куки : Слушай сега какво.....ако още един път видя или разбера, че си го тормозил или пък въобще си го доближил.....обещавам ти че ще съжаляваш че си се родил....ЯСНО ЛИ ТИ Е  ?

Сехун : НЕ ! ЩЕ ГО УБИЯ...ЧЕ ТЕ ВЗЕ ОТ МЕН.....ДЖЪНКУК ВЛЮБЕН СЪМ В ТЕБ И ТИ ОБЕЩАВАМ ЧЕ ЩЕ ТЕ НАПРАВЯ ЩАСЛИВ....САМО МИ ДАЙ ШАНС

Куки : Давам ти шанс......да се махнеш ,защото в следващата минута ще си на земята пребит до припадък

Сехун  : Моля те , бебе

Куки : НЕ МЕ НАРИЧАЙ ТАКА ! ЯСНО ЛИ ТИ Е ? - заби му още един и започна да  го налага

Техьонг  :ХЬОНГ....НЕ....НЕДЕЙ.....СПРИ МОЛЯ ТЕЕ - плачеше вече с глас.Джънкук стана от Сехун и отиде до Техьонг. 

Куки : Спокойно! Всичко е наред, този повече няма да те тормози

Техьонг се сгуши в Кук и затвори очи

Куки : Хайде , ела да се прибираме вкъщи

Техьонг само кимна

Джънкук го вдигна на предно конче и тръгнаха към паркинга на училището,  тъй като днес Кук беше дошъл на училище с кола .

𝑴𝒚 𝒃𝒆𝒔𝒕 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅 [𝒌𝒐𝒐𝒌𝒗] [✔]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin