Техьонг : Може ли да ми разкажеш ?Баща му само кимна
БТ : Бях на 15 когато разбрах че харесвам момчета . На рожденния ми ден ,когато ставах на 16 се събрах с момчето което харесвах и станахме гаджета . Криехме се от нашите тъй като те са хомофоби ,но един ден баща ми ни видя как се целувахме, пред гаджето ми нищо не ми направи ,но след като се прибрах стана голям скандал......даже ме и преби. Наказа ме и не ми даваше да излизам от вкъщи, но аз естествено не го послушах и бягах от вкъщи за да се видя с половинката си . След като разбра ,че пак се срещаме реши да ме прати ми баба ми в Италия.
Техьонг : И замина ли ?
БТ : Не !
Техьонг : Но нали е щял да те праща в Италия?
БТ : Даа,ноооо реши ,че ще е по-добре да ме ожени за майка ти
Техьонг : Лол да те женят още на 16
БТ : И аз това му казах ,но той ми каза че е било за мое добро . Първоначално мразех майка ти ,но след като я опознах, разбрах че е свястна, но все още продължавах да харесвам момчета . Баща ми ме записваше при най-различни психолози ,които буквално ми промиваха мозъка и накрая се отказах. Знаех че нямаше да стане на моето . В продължение на две години започнах да развивам симпатии към майка ти и така се влюбих. Събрахме се и после се появи ти и да.
Техьонг : Било е ужасно
БТ : Да ,така беше......Кук моето момче обещай ми да пазиш Техьонг
Куки : Обещавам ! -каза и се усмихна - бебче искаш ли да излезем да се поразходим?
Техьонг : Да
Куки : Хайде отивай да се облечеш , все още си по пижамка
Техьонг само кимна , стана и тръгна към стаята си , а Кук го удари по дупето .
Техьонг : Ей - каза , а баща му се засмя
БТ : Аз отивам при майка ти - каза на Техьонг
Техьонг : Добре - кимна и се качи горе, а след него и Кук . Малчото започна да се преоблича , а Кук го прегърна в гръб - Аааа ръчичките ти са студени - избута го - целия настръхнах - каза и се засмя
Куки : Няма ти нищо - вкара ръката си в анцунга му и стисна дупето му . Започна да го целува по врата докато стискаше дупето му . Вдигна го и направи няколко крачки и седна на леглото, като мъника беше в скута му .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑴𝒚 𝒃𝒆𝒔𝒕 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅 [𝒌𝒐𝒐𝒌𝒗] [✔]
Kısa HikayeКъдето Техьонг е влюбен в най-добрия си приятел .