Pierwszy raz kiedy grałem w cat był wtedy chyba 2017 rok. W ogóle moja przygoda w cat zaczęła się przez Dog Sim Online. Grałem tam wtedy jeszcze nie odkrywszy że jestem geyem xD. No i zakochałem się tam w jakiejś dziewczynie. Byliśmy razem i tak dalej(lenia mam xD), ale nagle ona zaczęła być hack'owana (czy jak to się piszę) i przestała grać. Po paru miesiącach spotkałem jej brata, który powiedział mi, że przestała grać, ale gra na cat. No i ja zainstalowałem cat'a i ją znalazłem. Ale to nie koniec ponieważ, dała mi jakieś konto, które nie wiem było zhack'owane? Po prostu nie mogłem grać i wywalało mnie ciągle na jakieś ruskie servy. Po paru ,,tygodniach'' znalazłem ją, a że miałem inny nick to mnie nie poznała i zaczeło się: ( ja to Ayato, ją zaznaczymy jako N... nie zdradzam nicków xD)
A: N... To ty!!! To konto jakoś nie działa! Nie mogę z tobą grać!!!(jak jakieś małe dziecko xD)
N: Kim ty jestes? Nie dawałam nikomu konta, a przynajmniej nie pamiętam, żebym dawała je komuś ważnemu.
A: Ale... To ja ....amp...(nie podałem nicku jak coś xD)Jak to nikomu ważnemu...?
N: No tak to. Ja mam chłopaka. Mogłam ci powiedzieć wcześniej no, ale trudno. Kończę z tobą. Narazie naiwniaku ;)
N......opóścił/a grę.
No i tak się załamałem. (tak jakby bo nie wiem jak to nazwać xD) Przestałem się uczyć(jakby co nie chcę zrobić przykrości kujonom, do których nic nie mam xD)Nie zwracałem uwagi na nic. Przez trzy lata zostawiłem turborocket games, dopóki nie poszedłem do liceum. Wiele dziewczyn zaczęło się do mnie kleić, ale ja po prostu nie potrafiłem już żadnej zaufać. Miałem tylko dwie najlepsze przyjaciółki, ponieważ one wolały mnie shipować ze starszymi chłopakami xD. Miałem jednego kolegę, a nazywał się Marek.(sorry Marek, ale takie bekowe imię xD)To była nasza paczka ja, dziewczyny i Marek XD.(nie podaję imion dziewczyn, bo się nie zgodziły =n=)Wszystko było okey, ale kiedy przeszliśmy w marcu na zdalne brakowało mi przyjaciół więc postanowiłem wrócić do gier...
Mam nadzieję, że was nie zanudziłem xD Następny rozdział nastąpi... xDDD Macie filmik z wylęgarni yaoistek xDD
CZYTASZ
Zauroczony{YAOI}
Teen FictionTo moja pierwsza opowieść. (mam nadzieję XD) że będzie się wam podobać QwQ