Herşey 2 yıl önce başlamıştı. Üzgünüm önce olayı yaşayan kişiyi tanıtmadım. Onun adı Angelina, 17 yaşında. Boyu ve kilosu gaayet ideal olmasıyla birlikte akıllı ve birazcık(!) da meraklı bir kız. Siyah, beline kadar gelen uzun saçları ve mavi gözleri var. Saçının önünde küçük bir perçem var. Yaşadıklarına gelecek olursaak ummm çok fantastik olaylar oldu. Bu olaylar okulların açıldığı günden itibaren başladı. Yanlış anlamayın, okulu ve dersleri seviyor ama John onun sınıfına geldiğinde o..... Nasıl desek biraz gizemli biri gibiydi. Diğerlerinden daha farklı...
*Angelina'nın gözünden*
Sınıfa girdi ve öğretmen onun hakkında kısaca bilgi verdi. Neden sınıf değiştirdi vesaire vesaire. Ön sıraya yakın biryere oturdu. Öğretmen bu yıl ki ders konularından ve nasıl derslere calişmamız gerektiği hakkında bilgi verdi ve sonunda zil çaldı. Tabiiki de ilk John'un yanına gidip nasıl bir kişiliği olduğuna bakacaktım. Sırasına yaklaştım;Angelina: Şeyyyy... Merhaba. Sınıfımıza hoşgeldin. Eeee?? Sınıfımız nasıl,beğendin mi?? <:)
John:. . . .???Tam John'dan cevap beklerken yanıma Emily geldi. Beni yanına çekti ve fısıldayarak;
Emily: Ne yapıyorsuuun????
Angelina: Ne yapmışııım???? '-'
Emily: Neden onunla konuşuyorsun?? Bilmiyor musun? Diğer sınıfta kavga ettiği için o buraya geldi.
A: olabilir. Bence o kadar da kötü birisi değil.
E:Hmmmm... peki. Sonra uyarmadı deme. Bu onun ilk kavgası değildi. *ordan uzaklaşır*Okul çıkışı herkes evlerine giderken Angelina John'u gördü ve hemen yanına gitti.
A: Tekrardan merhabaaa :) halen soruma cevap alamadım yeni çocuk :)
J: Sadece yakınımda dolaşma yeter!
A: ama neden kii? '-' bi dosta ihtiyacın varmış gibi görünüyorsuuun :3
J: Oradan bakınca arkadas edinmek isteyen biri gibi mi duruyorum??
A: ummm evet? '-' neden olmasın kii? <:)
J: O zaman bi göz doktoruna gitsen iyi olur çünkü benim arkadaşa falan ihtiyacım YOK! *hızlanır ve ondan uzaklaşır*
A:. . . . Neden böyle davranıyor ki? '-' Yanlış birsey mi dedim acaba? '-'Sabah uyandım. Sanki tersimden kalkmış gibi içimde bir tedirginlik vardı ama uyku mahmurluğundan yürüdüğümün bile farkında değildim. Yüzümü yıkar yıkamaz mutfaktan gelen kokuların peşine düştüm. Annemin hazırladığı o harikulade masaya sanki ilk defa yemek görüyormuşcasına yumuldum. Biraz bişeyler yedikten sonra o tedirginliğimin sebebi aklıma düştü. Gerçekten onu kıracak bi hareket mi yapmıştım. Neden bana bu şekilde davranmıştı ki? Okula gider gitmez ilk işim bunu öğrenmek olacaktı.
Hazırlanır hazılanmaz okula doğru yol aldım. Açtığım müzikle ve sabahın tatlı esintisiyle kendimi biraz daha ferahlamış hissettim. Ah şu müzik de olmasa... Sanırım bu dünyanın acımasızlığına dayanamazdım. Okula girdim. Sınıf girişten biraz ötedeydi. Sabırsızlıkla sınıfa koştum. Henüz gelmemişti. Sırama geçtim ve yerleştim. Biraz kitap okumaya çalıştım o gelene kadar. Ama aklımı o kadar meşgul ediyordu ki odaklanamıyordum. Bir sayfayı on kere tekrarlamışımdır artık. İki üç sayfa ancak okuyabildim. Kafamı kaldırdığımda kapıdan içeriye giriyordu. Tam yanına gitmek için sıramdan kalkmıştım ki, şans bu ya, hoca sınıfa girdi. Normalde sevdiğim hocam o anda o kadar sinir etti ki beni... Dersi dinlerken arada bir John'a bakıyordum. O kendisi hakkında birşeyden bahsetmeyince bende en azından kendim ögreneyim dedim >:3 Dersi çok dikkatli dinliyor ve katılıyordu. Dünkü konuşmalarını bilmesem onun samimi biri olduğunu söyleyebilirdim. Ama... acaba neden John arkadaş edinmek istemiyordu?
Yine tüm dersler bittikten sonra hepimiz evlerimize dağıldık. O gün John hakkında birşey öğrendim. Kendisi bir yetimhanede kalıyormuş. Bu neden istediği zaman okulun yakınındaki ormana gittiğini açıklıyor. Ormana gittiğini de akşama doğru bazı eşyalarımı çöpe atmak için dışarı çıktığımda gördüm. Çevresine biraz bakınıp kimse olmadığını görünce hemen ormana yöneliyordu. Bu durum 2 hafta kadar sürdü. Yine bir gün son dersimiz Tarih dersiydi. Öğretmen herkese bugün bir proje vereceğini söyledi. Proje konusu ise "Eski zamanlardaki efsanevi karakterler hakkında bilgiler".
Öğretmen: Süreniz ise 3 ay çocuklar. Bu 3 ay sonunda projeleriniz elime geçmis olacak. Şimdi ise sıra gruplamdırmada :). "Emily ve Sam, Simon ile Tiana, Tom ile Benjamin, Jessie ve Lisa, Angelina ile John,....."
Angelina geriye kalan grupları dinlemiyordu artık. Direktmen John'a sanki "Baaak yine benden kurtulamadın :>" der gibi gülümseyerek baktı. John bunu görür görmez "Ne kadar da eğlenceli (!) olacak." diye içinden geçirdi. Zil çaldı ve herkes sınıftan çıkarken grup arkadaşlarıyla hangi karakteri seçecekleri hakkında konuşuyordu. Angelina da hemen John'un yanına gitti;
A:Eee?? Suskunluğun buraya kadar. Sanırım proje bitene kadar benden kurtulamayacaksın :>
J: *göz devirir* Ne demezsin! Projeyi en kısa zamanda bitirmek daha iyi olur.
A: Konu bulmadık ki daha-- *john onun sözünü keser*
J: Onu ben hallettim. Senin yardımına ihtiyacım yok!
A: Ama bu bir grup çalışması-- *yine sözünü keser*
J: Öfff. Tamam! Ben bulurum sen yazarsın bitti! Uzatma konuyu!
A: *ic çeker* Ne kadar da sinir bi tipsin.
J: Teşekkürler. Benden uzak durman için en iyisini yapmaya çalışıyorum.
A: veee çok kabasın.
J: Saol.
A: Neden konuşmak istemiyorsun?
J: Çünkü sevmiyorum.
A: sonunda, hakkında birşey daha öğrendim.
J:Birşey daha? Hakkımda hiçbir şey bilmiyorsun. Bunlar hiçbir şey. *yine onun yanından uzaklaşır*
A: . . . . En azından görüşürüz deseydi '-'Ertesi gün okul çıkışı Angelina iyice meraklandı. John'un birşeyler sakladığının farkındaydı. John, her okul çıkışı çantasını bırakır bırakmaz ormana gidip duruyordu. Bazen yanına bir çanta alıp ormanda kalıyor ve ertesi gün ormandan okula gidiyordu. Bugün de aynı şeyi yapınca Angelina merakına yenik düştü ve o da çantasını eve bırakıp John'un peşinden gizlice gitti. Hava tam o sırada yavaş yavaş kararmaya başlamıştı. Angelina ormana girince gizlice çevresine bakındı.
A: Nereye gitti şimdi bu???
Angelina fazla uzaklaşmak istemedi ama o birazcık (!) merakı onu ileriye götürmeye devam etti. Angelina ileride John'un gölgesini gördü ve "işte orada!" dedi. Gördüğü yere doğru hızlanarak yürüdü. Fakat oraya geldiğinde John'u göremedi.
A: Hah?? N-Nereye gitti şimdi?? Az önce buradaydı...
Angelina çevresine bakınırken birden arkasında yüksek sesli bir hışırtı duydu. Korkarak arkasına yavaşca döndü.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Necklace "Kolye"
FantasyAngelina okullar açıldığında bir süprizle karşılaşır. sınıflarına yeni gelen John isminde hiiiç arkadaşı dahi olmayan bir oğlan onun dikkatini çeker. yakuşuklu olduğundan mı? Hayııır! Bu hikaye Klas bi aşk hikayesi değil dostum! hatta aşk hikayesi b...