(Özlediniz mi len beni? >:3)
.
.
.
.
.
.
.O iki çocuk bir süre John'a baktı.
1.Çocuk: Bak baaak. Kimler gelmiş buraya kimleeer
2.Çocuk: Sen buraya girer miydin?
(John'un kaldığı oda aslında 6 kişinin bulunduğu geniş bir oda. Odanın bir duvarında iki yatak, karşı tarafında iki yatak ve cam kenarının karşısında iki yatak bulunuyor. Her iki yatağın arasında ikili çekmeceler yer alıyor. Çekmeceler ise iki yatak sahibi arasında paylaştırılıyor. Yetimhane toplam 5 kattan oluşuyor ve her katta 6 oda yer alıyor. John'un bulunduğu oda, 2. Katta ve yetimhanenin bahçeyle yola bakan bir odasında, yatağı da camın önünde bulunuyor.)
(Bu çizimi kafanızda hayal etmesi daha kolay olsun diye çizdim. Sadece taslak olarak bırakacaktım ama çizime devam etme isteğime karşı çıkamadım. Hadi yine iyisiniz ;D gerçi pek özenmedim amaaan belli oluyo işte o yeter xd)(John'un yatağı belli oluyor diye düşünüyorum '-')
1.Çocuk: Müdür geçen gün seni sordu. Sürekli biryere gidip durmandan hiç hoşnut değil.
2.Çocuk: Evet. Bu gittiğin yer veya kişi her neyse buna devam edersen müdür sana ceza vereceğini söyledi.
1.Çocuk: "En azından 17 yaşını doldurana kadar başını belaya sokmasın" dedi. "18 yaşından sonra en azından benim üzerimden sorumluluğu kalkıyor." diye de söyleniyordu.
J: Offf... Müdüre projeye çalıştığım için geç geldiğimi söyleyin.
2.Çocuk: Bu ne projesi?
J: ....Tarih?
1.Çocuk: Pekala, Müdüre bu şekilde söyleriz ama dediklerin ile yaptıkların pek tutmuyor.
J: Nasıl yani?
2.Çocuk: Dışarıda uzaktan burayı gözetleyen kız sanırsam seni bekliyor.
John çocuğun parmağı ile gösterdiği yere camdan baktı. Angelina yetimhanenin çevresine bakıyordu. Bir süre durduktan sonra ormana doğru ilerlemeye başladı.
1.Çocuk: *sırıta sırıta John'a bakar* Hehehee. Sevgilini fazla bekletmesen iyi olur :>
J: ....Ciddi misin? Arkadaşım bile yokken sevgilim mi olacak? -_-
2.Çocuk: Belki dıştan öylesin amaaa *John'nun kalbini gösterir* içten? :)
J: Saçmalamayın! O kız sadece grup arkadaşım
1.Çocuk: Vay! Demek arkadaş. O zamanla değişir bence :>
J: Ne halt düşünürseniz düşünün ama ben sizin gibi duygu dolu birisi değilim!
John onların saçma sapan sorularını ve öğütlerini daha fazla dinlememek için ordan çıktı. Kendi kendine "Anlaşılan bu kız başımı belaya sokacak" diye söylenerek ormana doğru ilerledi. Tam kimsenin olmadığını sandığında Angelina John'nun yanına geldi ve gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Necklace "Kolye"
FantasiAngelina okullar açıldığında bir süprizle karşılaşır. sınıflarına yeni gelen John isminde hiiiç arkadaşı dahi olmayan bir oğlan onun dikkatini çeker. yakuşuklu olduğundan mı? Hayııır! Bu hikaye Klas bi aşk hikayesi değil dostum! hatta aşk hikayesi b...