Angelina çevresine bakınırken birden arkasında yüksek sesli bir hışırtı duydu. Korktu ve arkasına yavaşça döndü....
Karanlıkta ağaçların arasından büyükçe birşey parlak kırmızı gözlerle sert bir şekilde ona bakıyordu.
Bu şey net gözükmese bile de Angelina'nın en az 7 katı büyüklüğündeydi. Bu "şey" ağaçların arasından sıyrılıp Angelina'ya doğru yaklaştı. Angelina olduğu yerde sabit bir şekilde korkarak sadece ona bakıyordu. Bu canlı şimdi biraz daha net gözüküyordu.
Bilinmeyen Canlı(B.C): *sert bir şekilde bakarak* Neden buraya geldi-- *Angelina çığlık atar*
A: AAAAAA?!?!!! S-SEN DE N-NESİN B-BÖYLE?!? NE ZAMANDIR B-BENİ TAKİP EDİYORSUN V-VE ARKADAŞIMA N-NE Y-YAPTIN?! YOKSA O-ONU YEDİN M-Mİ S-SENİ PİSLİK!!!
B.C: AAAGH!! Bağırıp durmayı KES! Birini yediğim falan yok benim! Hem ayrıca umm o kişinin "arkadaşın" olduğunu da sanmıyorum😒
A: B-Bir dakika.... Ne? :T
B.C: veee birşey daha. Ben seni değil, sen beni takip ediyordun meraklı hanımefendi.
A: Nasıl yhaa?? '-'..... Y-Yoksa... sen.... John?!?!! Ummm bu kostümü nerden buldun? '-'
J: Vay beee! Daha geç anlamanı beklerdim Meraklı. Ayrıca bu bir kostüm falan da degil. Bu gördüğün şey benim direkt 😑
Angelina'nın kostüm zannettigi şey yani John aynı şey gibi görünüyordu...... bir.....
.
.
.
.
Bir "Ejderha"Hava kararmaya başlamış olmasına rağmen rengi yani derisinin üstünde mavi renkte, başından sirtina kadar dik kırmızı pullar, Başının üst kısmında saçı aynı normal halindeki gibi sağa yatırılmış, başının her iki tarafında krem rengi boynuzu, gözleri kırmızı ve gövdesinin yanındaki kanatları kemik kısımları hariç kırmızı renkteydi. Aynı şey perdeli kulakları için de geçerliydi.
A: Sen ejderha mıydın?!
J: Saçmalama! Tabiiki ejderha değilim normalde. Normal bir insanım ama taktığım k-- *duraksar* bir dakikaaaa hahahaha! Şimdi anladııım! Demek bu yüzden hakkımda birşeyler öğrenmek istiyorduuun.
A: Ne?? Anlamadım?
J: şöyle özetleyim o zaman meraklı! Öğrendiğin bilgileri bana karşı kullanacaksın değil mi?? Çok akıllıca!! Böylece bana sözünü geçirebilecektin. Ah işte bu yüzden kimseye güvenmemeliyim.
A:H-hayıır! Aklımdan böyle birşey bile geçmedi y-yemin ederim.
J: Geçti ve ya geçmedi umrumda değil! Ama eger bu "ejderha" halimi herhangi birine söylersen belki seni yemem ama sana bunun hesabını ödetirim! Ona göre ayağını denk al! Benim heryerde kulağım var!
A: kimseye söylemeyeceğim. Söz veriyorum.
J: Bence de söz vermelisin meraklı. Gözüm üzerinde. Şimdi defolup gidebilirsin.
Angelina hava karardığı için evine dönmek zorundaydı. Ertesi gün okula gittiğinde John ile göz göze gelmemek için hızlıca kendi sırasına geçti. Halen bunların bir rüya olduğunu ve o dünkü yaşanan şeyin rüya olduğunu düşünüyordu. Emin olmak için kafasını kaldırdı. Kafasına kaldırdığında John ona doğru dönmüş ve "hâlâ gözüm üzerinde" der gibi bakıyordu. Angelina aslında onun bakışlarından o kadar da rahatsız olmuyordu. Zaten kimseye söylemeyeceğine söz vermişti. Birine söylese bile de ona zaten inanmazlardı ki. "Bir ejderyaa myııı? Gözlerin açık açık rüya falan mı gördün sen??😅" derlerdi kesin. Ayrıca John ona güvenmese bile de Angelina'nın kendisine güvenmesi yeterdi. John ona güvenmese bile de güvenmek zorundaydı.
Okul çıkışı John yolda giderken Angelina da arkasında geliyordu. Çevrede hiç öğrenci kalmayınca Angelina hemen hızlanıp John'un yanına geldi.A: Eeee?? Şeyyyy.. yine ormana mı gideceksin??
J: Bu seni ilgilendirmez Meraklı.
A: heeey! Benim bir adım var. Ayrıca ben meraklı değilim.
J: Sen ve meraklı olmamak öyle mi?? Hah! Dün ben kendi kendimi takip ediyordum tabii haklısın.
A: o merak sayılmaz! O şeyyyy u-ummm...
J: Merak işte! Neyse ne! Beni yanlız bırak!
John yine hızlanarak Angelina'nın yanından uzaklaştı. Yetimhaneye girdi ve hemen çantasını kendi yatağının üstüne bıraktı ve hızlıca çıkacakken kendisinden yaşça biraz küçük (yani 1-2 yaş küçük) iki çocuk yolunu kesti..
((Acep neler olacak :> devamı için bekleyiiin :3 hepinizi seviyom canişkolaaar😊👐))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Necklace "Kolye"
FantasiaAngelina okullar açıldığında bir süprizle karşılaşır. sınıflarına yeni gelen John isminde hiiiç arkadaşı dahi olmayan bir oğlan onun dikkatini çeker. yakuşuklu olduğundan mı? Hayııır! Bu hikaye Klas bi aşk hikayesi değil dostum! hatta aşk hikayesi b...