Najpierw małe przedstawienie głównych bohaterów...
Lexy Chaplin
Zwykła dziewczyna chodząca do 2 klasy prywatnego liceum w Hiszpani. Ma trójkę rodzeństwa - Christinę, Anthony'ego i Ericka. Ojciec opuścił ich kilka lat temu, a matki praktycznie nigdy nie ma w domu, bo ciągle wyjeżdża w sprawach służbowych. Co prawda dzięki temu mogą sobie pozwolić na praktycznie wszystko, ale dziewczyna chciałaby, żeby jednak matka częściej bywała w domu. Nie ma chłopaka i póki co nie ma ochoty na związki. Jej przyjaciółkami są Julia i Natalia z którymi chodzi do jednej klasy. Nie uważa, że w szkole należy do tych "popularnych", jednak dzięki swojemu działaniu w sieci (850 tysięcy obserwujących na Instagramie i 700 tysięcy subskrypcji na Youtube) każdy ją w szkole zna. W przeciwieństwie do swoich przyjaciółek nie może znieść szkolnej elity. Dla niej to zwykła banda pajaców i nieudaczników. W szczególności Marcin Dubiel stojący na czele tego cyrku.
Marcin Dubiel
Typowy szkolny bad boy i najpopularniejszy chłopak w szkole. Stoi na czele elity. Większość pustych lasek na niego leci, a on tak samo ślini się na widok każdej z nich. Zadaje się tylko z tymi "fajnymi", czyli Kacprem, Stuartem i Kubą. Jego dziewczyną jest szkolną dziwką - Agata. Przespała się z połową chłopaków ze szkoły. Chodzi do jednej klasy wraz z Lexy. Rodzice Marcina rozwiedli się jak był mały. Mówią, że mąż ją non stop zdradzał, a biedna nic o tym nie wiedziała. Jego mama podobno odziedziczyła po swoich rodzicach spory majątek i winnicę.
Julia Kostera
Zna się z Lexy praktycznie całe życie. Od zawsze są przyjaciółkami. Mieszkają na tym samym osiedlu, dzieli je jedynie kilka domów. W szkole większość osób ją kojarzy, a w szczególności znają ją przez to, że zadaje się z Lexy. Raczej nie lubi wyróżniać się z tłumu, więc jest całkowitym przeciwieństwem Chaplin, która to uwielbia. Jej rodzice od kilkunastu lat są szczęśliwym małżeństwem. Wspólnie prowadzą dobrze prosperującą firmę. Kostera ma młodszą o 3 lata siostrę. Julia również nie ma chłopaka, jednak od dłuższego czasu podkochuje się w Kacprze. Mimo, że chłopak bardzo jej się podoba to nie ma odwagi do niego zagadać, bo jest z elity. Dziewczyna podziwia osoby należące do elity i często marzy, żeby do nich dołączyć. Jednak wie, że to tylko marzenia...
Natalia Kaczmarczyk
Druga przyjaciółka Lexy. Poznały się rok temu, ale od razu złapały fajny kontakt. Przy okazji poznania Lexy poznała również Julię, z którą także się przyjaźni. Natalia nie ma chłopaka, chociaż skrycie kocha Marcina Dubiela. O elicie ma takie samo zdanie co Lexy, ale w przeciwieństwie do przyjaciółki uważa, że Dubiel wcale nie jest taki zły. Zagadałaby do niego, ale boi się konfrontacji z Agatą, z którą przyjaźniła się kilka lat temu i dobrze wie jaka potrafi być wredna dla swoich wrogów. Potrafi zniszczyć każdego. Jej ojciec zginął w wypadku samochodowym jak była mała. Ledwo go pamięta. Matka 10 lat temu wyszła za mąż i wtedy kobieta przestała interesować się córką. Praktycznie w ogóle nie poświęca jej czasu przez co 2 lata temu dziewczyna miała problemy z narkotykami. Na szczęście w miarę szybko udało jej się z tego wyjść. Kiedy poznała Lexy i Julię w końcu poczuła, że komuś na niej zależy. Jej mama i ojczym prowadzą wspólnie firmę, dlatego tak samo jak mamy Lexy często nie ma ich w domu.
Kuba Kaczmarczyk
Jest przyrodnim bratem Natalii i jednym z najlepszych kumpli Marcina. Z Natalią nie ma za dobrego kontaktu. W domu mało ze sobą gadają, a w szkole udają, że się nie znają. Mimo, że należy do elity to nie jest taki jak oni. To zwykły chłopak, który docenia małe rzeczy. Dołączył do nich tylko dlatego, że kilka lat temu przyjaźnił się z Dubielem. Kiedy trafili do jednej klasy to z automatu wzięli go do elity. Podoba mu się Lexy, ale nigdy nikomu tego nie mówił. Ludzie z elity raczej nie lubią Chaplin i jej przyjaciółek, więc nie chcąc stracić "przyjaciół" nie robi nic, aby zbliżyć się do dziewczyny mimo, że chodzą do jednej klasy.
_________________________________________
Witam wszystkich tutaj zgromadzonych! Na początku chciałam wam trochę przybliżyć historię bohaterów, więc zrobiłam małe wprowadzenie. Zapraszam Was do pierwszego rozdziału i życzę miłego czytania. ❤💫
CZYTASZ
To nie był tylko zakład... || Lexy i Marcin
FanfictionLexy Chaplin, czyli zwykla nastolatka chodzacą do prywatnego liceum w Hiszpani. Działa trochę w sieci, gdzie odnosi dość dobre wyniki. Jej życie nie jest jakieś nadzwyczajne, aż do pewnego wieczora spędzonego w towarzystwie szkolnego bad boya Marcin...