—Wooyoungy~, cum te simți? -mângâind-ul pe cap întrebă îngrijorat cel mai mare.
—Mi-e mai bine... tatăl tău a plecat?
—Da, nu te mai gândi la asta. -el l-a sărutat în frunte și s-a culcat alături.
—Iar eu ți-am pregătit mâncare...
—Mi-ai promis că vei sta culcat cu mine... -l-a îmbrățișat îngropând-uși fața în părul lui mătăsos.
—Sany... te iubesc.
—Și eu te iubesc, nebunește.
~~~
*—Da, mâine e a part-a aniversare. Vei merge cu mine?*
—Și ce ai pregătit? -a râs Seonghwa.
*—Vei vedea! Sunt sigur că va fi cel mai bun cadou! Doar nu te scăpa cu vorba!*
—San, nu-ți fă griji. Spune-mi mai bine când și unde mergem.
*—Cred mâine, dar nu-i spun unde! Sunt sigur că Yeonsang va afla și deja practic și Wooyoung va ști.*
—Cum vrei! Gata, închid, Yeonsang a venit!
Seonghwa repede a închis telefonul privindu-l pe băiatul ce îl privea suspect.
—Cu cine vorbeai?
—San a sunat... a întrebat cum ne mai merge... -încerca să nu se dea de gol el.
—De ce ai închis atât de repede? Am vrut să îl întreb ce cadou i-a pregătit lui Young, pentru că Wooyoung de abea așteaptă să îi vadă reacția la cadoul lui.
Băiatul s-a apropiat continuând să-l privească suspicios a sărit pe cel mai mare încrucișându-și picioarele în jurul bazinului lui Hwa.
—Tu știi... spune-mi! -i-a îmbrățișat gâtul privindu-l în ochi Kang.
—Eu chiar nu știu nimic! -a râs el.
—Nu poți minți... -a șoptit cel mai mic în buzele lui Park lipindu-se mai strâns de el.
—Mereu știi cum să mă manipulezi, dar chiar nu știu nimic.
El a tras și mai tare băiatul spre sine și în ochii lui arătându-se o mică frică.
—Ce dragule, e timpul meu să mă joc. -cu un zâmbet pervers a spus cel mai mare.
—Hwa, am glumit! Lasă-mă!
—Daddy nu glumește...
—Numai ai venit de la spital, nu ai obosit? -încerca măcar cumva să scape din strâmtoarea lui dar nu îi reuși.
—Am luat luat o zi liberă, așa că vei sări toată noaptea...
—Hwa~.... -drăguț l-a privit pe cel mai mare Yeosang.
—Tu singur ai început. -râzând Seonghwa l-a lăsat jos.
—M-am supărat! -a spus băiatul întorcăndu-se cu cu spatele.
—Și stai atunci așa! -i-a tras o palmă din tot sufletul peste fund și a mers mai departe Park.
—Ei! Seonghwa! Dobitocule! Vei pleca așa?! -Yeonsang era în șoc total.
—Singur ai refuzat... -Yeon s-a apropiat și l-a sărutat cu pasiune... murdar.
~~~
—Chiar trebuie să pleci? -trist a spus băiatul.
—Vin repede, îți promit... -deja dorea să iasă Choi când a auzit:
CITEȘTI
Your dazzling light | Woosan
FanfictionWooyoung visează să iubească și să fie iubit, dar problema era în faptul că nu este ca toți... El încerca să-și ascundă orientarea netradițională din cauza fricii de a fi neînțeles. Wooyoung nu poate să se apere din cauza emotivității sale și formei...