-9🐍-

14.3K 590 843
                                    

||gec geldi uzgunum <3
sarkiyi yazarken dinliyordum hos sarki dinleyin <3

Kapıya baktığımda elinde günlüğüm olan Adrian ve Pansy'yi görmeyi beklemiyordum. Yavaşça y/n'i yatağına oturttum ve günlüğümü hızla Adrian'ın elinden çektim.

Draco:Bu aptal sayfalardan kaçını okudunuz?!

Pansy:Gideceğinizi öğrenebileceğimiz kadar.

Adrian:Siz ne sikimi saçmalıyorsunuz?! Gerçekten buradan kaçıp Muggle gibi yaşayabileceğinizi mi düşünüyorsunuz?!

Y/N:Sana sormadım,öyle değil mi?

Adrian ve Pansy birbirine bakarken y/n'in yanına gittim ve alnına öpücük kondururken mırıldandım.

Draco:Eşyalarını topla.

Kafasıyla onay verdiğini gördükten sonra Adrian ve Pansy'yi alıp kızlar yatakhanesinden çıktım. Ortak salona gelip oturduğumuzda içimden bir ses onu sevdiğimi söylüyordu ki Blaise iç sesimi susturdu.

Blaise:Hoppaa uçağın kalkıyor Draco!

Gülerek kafasına bir şaplak attım ve erkekler yatakhanesine çıkıp eşyalarımı tıktım. Hemen kızlar yatakhanesine gittim ve kapıyı çaldım.

Draco:Hazır mısın?

Y/N:Hazırım..

İçeri girdiğimde elinden tuttum ve çıkarttım. Bizimkiler de bizimle vedalaşmak için Hogwarts'ın dışında çıktı.

Pansy:İyi bakın birbirinize ve dikkat edin..

Blaise:Cici cici gidin cici cici gelin.

Gülerek ikimiz de ona sarılmıştık ve ayrılınca Adrian da beklenmedik bir şekilde sarılmıştı.

Adrian:Görüşürüz..

Draco:Görüşeceğiz..

Y/n ile beraber ellerimizi tutmuş ve cisimlenmiştik. Gözlerimi açtığım sırada Fransa'da olduğumuzu farketmem çok sürmemişti. Y/n bana doğru dönmüş ve gülümseyip elimi tutmuştu.

Selen'den
Kız ve oğlan caddelerde gülümseyerek koşuyorlardı. Y/n'in buraya gelmesinin sebebi büyüdüğü yer olmasıydı. Bir süre sonra La Croix-Valmer'da büyük hatta devasa bir evin önünde durmuşlardı.

•••

Draco ve y/n çabucak yerleşmiş ve şimdi bahçede oturuyorlardı.

Y/N:Buraya gelirken neden para çalmadık?

Draco:Ülke'ye Galleon mu sokmayı düşünüyordun?

İkisin'in de yüzündeki sırıtıştan sonra Draco elini tutarak kaldırmıştı. İkisi beraber sallana sallana bir marketin yokumu tutmuşlardı.

•••

Marketten alışverişlerini yapmışlardı ve kasaya doğru ilerliyorlardı. Ne kasada ne de markette onlar hariç kimse yoktu. Kasaya geldiklerinde adam ürünleri poşetlemiş ve tezgaha bırakmıştı.

Kasiyer:Y a-t-il autre chose?
(Başka bir şey var mı?)

Draco:Oui vider le coffre.
(Evet kasayı boşalt.)

Y/N:Voici mon garçon..
(İşte beni oğlanım..)

Y/n mırıldanarak dediği şeyden sonra adam kafasına dayanılan silahın paniği ile kasayı poşetin içine dökmüştü. Draco ve y/n de poşetleri alarak marketten çıkmışlardı.

Draco:Merci monsieur!
(Teşekkürler bayım!)

Dışarı çıktıklarında Draco Y/n'in çenesinden tutup yanağına bir öpücük bırakmıştı.

Draco:İyi işti Leydim.

Y/n gülümserken Draco sigarasını yakmış ve içmeye başlamıştı. Eve geldiklerinde ise beraber Boeuf bourguignon yapmaya başlamışlardı.

Draco:Malfoyların tek oğlu,soyadının varisi,eski Slytherin bina başkanı,quidditch oyuncusu,sarışın,mükemmel ve esprili Draco Malfoy'un soğan doğradığına inanmak istemiyorum.

Y/N:Kibirli veya aptal olmadığını anlayamıyorum.

Draco:Yakışıklılık kadar olmasa da her ikisinden de var.

İkisi de gülerek yemek yapmaya devam ederken kapının çalmasıyla merak ve endişeyle birbirlerine dönmüşlerdi.

selamm sizi 1-2 bolum sonra yine hogwarts'a firlaticam tesekkurler <3

𝙞𝙣𝙘𝙞𝙨𝙞𝙤𝙣. || 𝘿𝙧𝙖𝙘𝙤 𝙈𝙖𝙡𝙛𝙤𝙮Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin